Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Εύκολα και υγιεινά σνακ για παιδιά

Ένα κομμάτι φρούτο είναι ίσως το υγιεινότερο σνακ. Αλλά υπάρχουν και πολλά άλλα θρεπτικά σνακ που μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας αντί των junk-food που συνηθίζει να σας ζητάει. Να μερικές προτάσεις:



Ψημένα τσιπς. Στις τηγανισμένα πατατάκια οι μισές θερμίδες προέρχονται από λιπαρά. Προτιμείστε τα ψημένα τσιπς αντ' αυτών. Σε μια μερίδα ψημένα τσιπς, για παράδειγμα, μόνο 15 από τις 110 θερμίδες τους προέρχονται από λιπαρά. Τα ψημένα τορτίγια τσιπς είναι μια άλλη καλή επιλογή, καθώς μόνο το ένα τρίτο των θερμίδων τους προέρχονται από λιπαρά
Μπάρες φρούτων. Μια μπάρα σύκων έχει πολύ χαμηλά λιπαρά και παρέχει άφθονες φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία. Τα μπισκότα σταφίδων είναι μια άλλη καλή επιλογή. Μόνο το 20% των θερμίδων τους προέρχεται από λιπαρά.
Παγωμένες μπάρες φρούτων. Οι καλύτερες παγωμένες μπάρες φρούτων περιέχουν μεγάλα κομμάτια πραγματικών πορτοκαλιών, ανανά, ροδάκινου και μπανάνας. Αποτελούν ένα ωραίο, απαλλαγμένο από λιπαρά, καλοκαιρινό αναψυκτικό.
Γρανίτες. Ξεχωρίζουν γιατί είναι πολύ αγαπητές στα παιδιά. Μια γρανίτα έχει 90 θερμίδες και μόνο ένα γραμμάριο λίπους.
Χυμοί φρούτων. Σιγουρευτείτε πως οι χυμοί που αγοράζετε είναι 100% χυμοί φρούτων, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, και δώστε στο παιδί σας την ευεργετική αξία των φρούτων σε ένα μεγάλο αναζωογονητικό ποτήρι.
Ενεργειακά ποτά. Μια ζεστή μέρα, όπου το παιδί σας δεν σταματά να κινείται, ένα ενεργειακό ποτό όπως το Gatorade μπορεί να το προστατέψει από την αφυδάτωση. Μερικά παιδιά που δεν πίνουν πολύ νερό ευτυχώς πίνουν κάποια από αυτά τα ποτά με τη γλυκιά γεύση.
Φρουτοσέικ, κατά πώς λέμε μιλκσέικ. Κτυπήστε στο μπλέντερ μια μπανάνα, λίγες φράουλες, μια ποσότητα φρουτοχυμού και θα έχετε ένα άκρως θρεπτικό φρουτοσέικ. Προσθέστε και λίγο γιαούρτι για περισσότερες πρωτεΐνες και ασβέστιο. Για να το κάνετε πιο συμπαγές, παγώστε πριν τα φρούτα ή χρησιμοποιείστε παγωμένο γιαούρτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις