Οι δημοσιεύεις απηχούν απόψεις των αναγνωστών και η σελίδα ουδεμία ευθύνη φέρει. 
Εάν βρεθούν τύπου δημοσιεύσεις ψευδής θα διαγράφονται άμεσα!

Τρίτη, 30 Μαΐου 2017

Ο Μακρόν κατηγόρησε τα ρωσικά ΜΜΕ ότι τον πολέμησαν και πήρε την απάντησή του

Τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης Russia Today και Sputnik, τα οποία χρηματοδοτούνται από το Κρεμλίνο, διαδραμάτισαν ρόλο «οργάνων επηρεασμού και προπαγάνδας» κατά τη
διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας στη Γαλλία, επέμεινε σήμερα ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν, κατά την κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στις Βερσαλλίες με τον ομόλογό του της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν. Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας ενόψει των προεδρικών εκλογών στη Γαλλία η ομάδα του Μακρόν είχε καταγγείλει αυτά τα δύο ρωσικά ΜΜΕ ότι αποτελούσαν «μέρος ενός μηχανισμού που είχε στόχο να μας βλάψει» και να ευνοήσει υποψήφιους που τάσσονταν υπέρ μιας επαναπροσέγγισης με τη Μόσχα, όπως η αντίπαλος του κεντρώου στον δεύτερο γύρο των εκλογών, η ακροδεξιά Μαρίν Λεπέν.
Και η απάντηση…
Η Γενική Διευθύντρια των Sputnik και Russia Today Μαργαρίτα Σιμονιάν σχολίασε ειρωνικά τις κατηγορίες τις οποίες έκανε σήμερα ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ότι τα εν λόγω ρωσικά μέσα ενημέρωσης χρηματοδοτούνται από το Κρεμλίνο και διαδραμάτισαν ρόλο «οργάνων επηρεασμού και προπαγάνδας» κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας στη Γαλλία. «Ακολουθώντας την λογική του Μακρόν όλα τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης πρέπει να απαγορευτούν από την Ρωσία», τόνισε σε ανάρτησή της στο Twitter η Σιμονιάν. Το Sputnik απέρριψε τις κατηγορίες, με την Σιμονιάν να τονίζει επανειλημμένα ότι δεν υπάρχει ούτε ένα παράδειγμα διασποράς ψευδών πληροφοριών από το ρωσικό μέσο ενημέρωσης που να έχει παρουσιάσει ποτέ η ομάδα του Μακρόν. Παράλληλα το Κρεμλίνο, διά του εκπροσώπου του, Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε στο Sputnik πως «δεν συμφωνεί με αυτό τον ισχυρισμό» του Μακρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις