Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017

Στην Άνδρο οι φρεγάτες του Στόλου μας δεν είναι παντός καιρού;

Στην Άνδρο και πιο συγκεκριμένα στο Μπατσί θα πρέπει να αποφασίσουν αν επιθυμούν να ΄χουν φρεγάτα στ΄ ανοιχτά να εκτελεί υπηρεσία σκοπούν ή όχι! Γιατί το να
απαιτούν να βρίσκεται εκεί πλοίο του Στόλου μόνο κατά τη διάρκεια του δύσκολου χειμώνα και μόλις καλοκαιριάζει να φέρνουν τα πάνω κάτω για το διώξουν, είναι τουλάχιστον προσβλητικό!
Τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων δεν μπορεί κανένας να τα αντιμετωπίζει ως “πελάτες για τις δύσκολες μέρες” και όταν το νησί και το Μπατσί γεμίζει τουρίστες να θεωρούνται “ανεπιθύμητοι”.
Αν θεωρούν ότι είναι πρόβλημα η παρουσία της φρεγάτας, θα πρέπει να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι και το χειμώνα θα κάνει την υπηρεσία της στην Κάρυστο…
Το πρόβλημα δεν είναι φετεινό. Κάθε χρόνο έχουμε τα ίδια. Υπενθυμίζουμε τι μας είχε γράψει στέλεχος του ΠΝ σχολιάζοντας παλαιότερο άρθρο μας που είχε να κάνει με τη δυσκολία εξόδου των πληρωμάτων των φρεγατών:
Διάβασα το άρθρο σας και έχω να προσθέσω τα εξής επειδή έχω κάνει αμέτρητα σκοπούντα στο Μπατσί.
Σχετικά με τους ντόπιους:
1. Τον χειμώνα που το μέρος ήταν νεκρό, παρακαλάγανε πως και πως να βγάλει το πλοίο “εξόδου” μπας και έχουν τα μαγαζιά τους λίγο κόσμο. Πολλοί συνάδελφοι και πάνω από μία φορά γύρισαν στο πλοίο με τροφική δηλητηρίαση από τα “ληγμένα” που ήθελαν να ξεφορτωθούν και τα έδιναν σε εμάς. Δεν λέω ότι το έκαναν όλοι, αλλά είναι ένα γεγονός που δεν περνά απαρατήρητο.
2. Το καλοκαίρι, είχαν εκφράσει πολλάκις παράπονα πως η θέα της φρεγάτας ήταν δυσάρεστη και ζημιογόνα για τον τουρισμό του μέρους. Όταν δε τύχαινε να πετάξει και το ελικόπτερο…εκεί να δείτε.
Σχετικά με το πλοίο (όποιο και αν είναι αυτό)
1. Όταν είναι ακγυροβολημένο, μεσολαβεί η θάλασσα και δεν είναι πάντα τέτοιες οι καιρικές συνθήκες που να επιτρέπουν την ασφαλή έξοδο του προσωπικού.
2. Οι φρεγάτες τύπου S,  διαθέτουν ένα RHIB χωρητικότητας 8 ατόμων και μία ΠΑΚ ημίκλειστου τύπου. Καταλαβαίνετε λοιπόν πως δεν είναι και τα προσφορότερα μέσα να μεταφέρουν κόσμο (όταν η “εξόδου” αποτελείται από 50 άτομα τουλάχιστον) ειδικά όταν στην περιοχή πνέουν άνεμοι από 4 μποφόρ και πάνω (πράγμα σύνηθες).
Στο παρελθόν η “εξόδου” πραγματοποιείτο με τη συνδρομή μίας ιδιωτικής  “λάντζας” την οποία πλήρωνε η επιμελητεία του πλοίου με χρέωση ανά δρομολόγιο (εκεί να δείτε παζάρια και ομηρικές μάχες μεταξύ λαντζέρη και Υπάρχου/Επιμελητή). Όταν λοιπόν τα διατιθέμενα κονδύλια έχουν μειωθεί στο ελάχιστο, και με δεδομένη την ανικανότητα των πλωτών μέσων της φρεγάτας να εκτελέσουν δρομολόγια (είτε λόγω καιρικών συνθηκών είτε λόγω βλαβών), πως να βγει ο κόσμος εξόδου;
Δε λέω, το να πατήσεις στη στεριά έστω και για μία ώρα είναι σοβαρό θέμα, αλλά πιστέψτεμε, το κάθε πλήρωμα έχει μάθει να “καθαρίζει το μυαλό του”. Το ξέρω καλά…μετά από 15μισι χρόνια στόλο και πάμπολες αποστολές…..
Με εκτίμηση”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις