Οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία αποτελούν τις κορυφαίες ξένες αγορές, στις οποίες πουλάνε οι Ελληνες είδη και υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου....
Σε περίοπτη θέση βρίσκονται τα ταξίδια, οι λοιπές υπηρεσίες, τα είδη ένδυσης/μόδας, οι υπηρεσίες ιστοσελίδων και τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
Παράλληλα, εμφανίζονται ολοένα και πιο δραστήριοι και στις online αγορές από ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας διασυνοριακών καταναλωτών της PayPal & Ipos, οι Ελληνες αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά και περιφερειακές συσκευές (64%), καθώς και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 31 χώρες, με περίπου το 55% των διαδικτυακών καταναλωτών να δηλώνει ότι πραγματοποιεί online αγορές από e-shops.
Η πραγματοποίηση αγορών μέσω φορητών συσκευών αποτελεί μια ανερχόμενη τάση - αγγίζοντας περίπου το μισό του συνολικού όγκου αγορών σε μερικές από τις χώρες με τον μεγαλύτερο πληθυσμό του κόσμου, π.χ. στην Κίνα, όπου το 53% των αγορών έλαβε χώρα μέσω κινητού και tablet, στην Ινδία (48%) ή στις ΗΠΑ (45%), ενώ στην Ελλάδα αφορά το 25%. Ωστόσο, οι περισσότεροι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν μέσω του desktop ή του laptop, ειδικά στην ανατολική Ευρώπη, όπου οι αγορές μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή κυμαίνονται από 65% στη Ρωσία, 73% στην Ελλάδα, έως 76% στην Τσεχία.
πηγη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Πατρις - θρησκεία - οικογένεια. Ισότιμη και ασφαλής θέση της γυναίκας στην κοινωνία‼️
-
Βασίλης Ταουξής ποινικοποιείται ο δημοσιος λογος απο 1 μαιου... ποσο αληθεια μπορει να ειναι ενεργός και ποσο να εφαρμοστει;
-
Το Ντουμπάι να έχει «βυθιστεί» στο νερό και η έρημος έξω από την πόλη να έχει μετατραπεί σε… «θάλασσα»!
-
Η ακρίβεια δυστυχώς κατακλύζει τη χώρα μας, καθώς το κύμα της φέρνει τα φτωχότερα νοικοκυριά σε δύσκολες θέσεις.
-
Ο Dr John Campbell , Ph. D. αναφέρθηκε σε μια ιαπωνική μελέτη που δημοσιεύτηκε στις 8 Απριλίου στο Cureus με τίτλο «Αυξημένη ηλικ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου