Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019

Τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών στο «επιχειρηματικό παζάρι» του Facebook

Ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ επανειλημμένως έχει υποστηρίξει πως προστατεύει με κάθε τρόπο τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του κοινωνικού μέσου δικτύωσης.
Σε διαπραγματευτικό χαρτί για να συνάπτει εταιρικές συμφωνίες προς όφελός του φαίνεται πως είχε μετατρέψει τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων
χρηστών του Facebook, ο ιδρυτής του Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Ο Ζούκερμπεργκ, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του NBC, χρησιμοποιούσε τα δεδομένα των χρηστών του μέσου προκειμένου να κερδίζει επιχειρηματικές συνεργασίες με τρίτες εταιρείες.

Μάλιστα, χάριζε πρόσβαση σε ορισμένες από αυτές στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών ή ακόμα στερούσε σε άλλες το δικαίωμα αυτό ανάλογα με το επιχειρηματικό συμφέρον του κολοσσού.

Όλο αυτό το διάστημα, το Facebook διαμόρφωνε μια στρατηγική για να πλαισιώνει δημόσια αυτές τις κινήσεις ως τρόπο προστασίας της ιδιωτικής ζωής των χρηστών.

Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ σε αντίθεση με τις δημόσιες δηλώσεις της εταιρείας περί προστασίας των χρηστών, το Facebook έβρισκε διάφορους τρόπους να απαιτεί από τρίτες εταιρείες να την πληρώνουν για πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών του.


ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!

Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.
Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ είναι ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα, χρήσιμα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ προς ανάγνωση και ενημέρωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάποιο ΝΕΟ και ενδιαφέρον ΑΡΘΡΟ χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ παρέα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις