Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Κύριε Παναγιώτη Τρισόκκα έδιωξες από προπόνηση τό παιδί μού 10 ετών υπό τή δικαιολογία ότι άργησε 8 λεπτά. Στόν δρόμο άν τό έκλεβαν;

ΠάνοςΓέριμου
Κύριε Παναγιώτη Τρισόκκα έδιωξες από προπόνηση τό παιδί μού 10 ετών υπό τή δικαιολογία ότι άργησε 8 λεπτά. Στόν δρόμο άν τό έκλεβαν;


Εάν άργησε 8 λεπτά τό παιδί ευθύνονται οί γονείς. Καί γιά νά αργήσουν οί γόνείς ίσως τούς συνέβηκε κάτι, ίσως κάποιος ήταν άρρωστος. Ίσως άργησαν έξ’ αμελείας, τότε οφείλεις νά τούς επισημάνεις τό γεγονός αφού πρωτίστως εάν θέλεις βολιδοσκοπίσεις μέ ευγένεια τί συνέβη.

Εάν ήθελες νά παραδειγματίσεις τό παιδί μέ αυστηρότητα τότε μπορούσες νά τό διατάξεις νά καθίσει στό πάγκο καί νά μήν συμμετέχει στήν προπόνηση, τόν αγώνα, στό παιχνίδι.

Εάν ήθελες νά είσαι υπεραυστηρός θά μπορούσες νά τό διατάξεις νά κάνει τροχάδιν γύρω από τό γήπεδον άν είναι δυνατόν ή νά κάνει κάψεις ή άλλες ασκήσεις.



Εάν ήθελες νά είσαι περισσότερο υπεραυστηρότερος τότε έπρεπε νά ειδοποιήσεις (τηλεφωνικώς) τούς γονείς νά έρθουν νά παραλάβουν τό παιδί τούς καί νά τούς πείς νά μήν τό ξανά επαναλάβουν ή καί νά μήν ξανά φέρουν τό παιδί τούς στήν αίθουσα διδασκαλίας.

Τό παιδί μετά τήν αποχώρηση τού από τήν αίθουσα διδασκαλίας από τό Γυμνάσιο Παραλιμνίου καί ώρα δειλινή οπού δέν κυκλοφορούν άλλοι εκπαιδευτικοί καί παιδιά ήταν στό έλεος έκαστου κινδύνου.

Περπάτησε μόνον τού πρός τό σπίτι τού κλαμένο.

Εάν τό παιδί κατά τήν αποχώρηση μόνον τού χάνετο, απήχθετο, βιάζετο, δέρνετο, τρομοκρατείτο, ποίος ήταν ό άμεσος υπεύθυνος; Οί γονείς ή ό εκπαιδευτικός που τό διέταξε μέ έντονο ύφος νά φύγει!

Βασικοί κανόνες στήν καλαθόσφαιρα καί σέ κάθε άλλο άθλημα πρέπει νά είσαι η ασφάλεια τής ακεραιότητας τού παιδιού

Όταν οί γονείς αφήνουν τά παιδιά τούς σέ αίθουσα διδασκαλίας αθλητικής εκγύμνασης σέ εξωσχολικές ώρες στόν προπονητή, ποίος είναι καί ποίος πρέπει νά είναι εκείνες τίς ώρες ό κηδεμόνας καί υπεύθυνος τούς;

Ασπούμε ότι οί γονείς δέν έρθουν νά παραλάβουν ένα παιδί μετά τό μάθημα τί πρέπει νά κάνει μέ τό παιδί; Νά τό εγκαταλείψει ή νά ειδοποιήσει τήν αστυνομία; Διότι ίσως οί γονείς νά είναι ανεύθυνοι ή νά έπαθαν κάτι. Αυτό τροφή γιά σκέψη γιά τή νομοθεσία καί τήν υπευθυνότητα τής Ελληνοκυπριακής Κοινωνίας.

Εάν τό παιδί μού κατά τήν άφιξη τού στό σπίτι δέν υπήρχε κάποιος τότε έπρεπε νά περιμένει έξω;

Καί άς υποθέσουμε ότι ισχυρίζεσαι κύριε Παναγιώτη Τρισόκκα ότι τό παιδί αποχώρησε μόνον τού πράγμα που δέν έγινε. Ποίες είναι οί ευθύνες σού;

Νά ειδοποιήσεις (τηλεφωνικώς) άμεσα τούς γονείς τού.

Νά γυρέψεις τό παιδί καί νά τό επαναφέρεις στήν αίθουσα διδασκαλίας θέτωντας τό ή μή σέ τιμωρρία.

Εάν κάποιος έκλεβε τό παιδί κατά τή διάρκεια πορείας τού από τήν αίθουσα διδασκαλία πρός τό σπίτι τού ή άν κτυπούσε αβοήθητο στόν δρόμο καί στά παρά πλήσια χωριάφια ποίος νομίζεις ότι φέρει τήν αληθινή ηθική ευθύνη;

Μήπως έχετε μεγάλη εμπιστοσύνη σ’ αυτήν τήν κοινωνία; Σέ κοινωνία οπού αποσιωπούνται παιδοβιασμοί καί τούς αποκαλούν “παιδοφιλία”; Φίλος τού παιδιού είναι αυτός που δέν τό βιάζει! Μία νομοθεσία που δέν ενδιαφέρεται νά καταδικάζει όπως πρέπει τούς παιδοβιαστές καί που τούς αθωώνει ή κουκουλώνει τά εγκλήματα τούς. Μήπως αυτής τής κοινωνίας τήν υπόσχεση πρέπει νά εμπιστεύομαι αφήνωντας τά παιδιά μού στούς δρόμους;

Εμείς οί γονείς είχαμε άγνοια περί τού τί συνέβη καί εσύ είχες άγνοια περί τού συνέβη στό παιδί μετά τήν αποχώρηση τού από τήν αίθουσα διδασκαλίας, μέχρι που σού τηλεφώνησε ό πρόεδρος τής καλαθοσφαρικής ομάδος. Στό ενδιάμεσον μάθαμε φημολογείται ότι θά είσαι αριστίνδην υποψήφιος βουλευτής. Πολύ ωραία! Είσαι καί μέλος τού Διοικητικού Συμβουλίου τού Κ.Ο.Α.. Αλλά άν συνέβαινε κάτι μέ τό παιδί μού γιά εμάς δέν θά ήταν καθόλου ωραία.

Τί θά συνέβαινε κύριε Παναγιώτη Τρισόκκα εάν διώχνατε ένα παιδί από τό Λιοπέτρι ή τή Σωτήρα γιά νά έρθη στό Παραλίμνι όταν κάνατε προπονήσεις εκεί; Είσασταν βέβαιος ότι η οικογένεια τού παιδιού δέν είχε μετακωμίσει σ’ άλλο χωριό ή δήμο, ότι δέν ήταν στό εξωτερικό, ότι δέν ήταν σέ νοσοκωμείο όταν εσείς αποβάλλατε τό 10 ετών παιδί από τήν αίθουσα διδασκαλίας; Ήσασταν ενήμερος;

Στήν Κύπρο βασιλεύει η διαφθορά καί ανευθυνότητα γιά τά πραγματικά προβλήματα καί όταν αυτά προκύψουν ή πριχού προκύψουν αποκαλούνται από τούς αλαζόνες «πελλάρες καί υπερβολές». Δηλαδή γιά νά γίνει αντιληπτό ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα νά γίνει ένα δυστύχημα/χαττάς καί τότε ίσως λάβουμε κάποια μέτρα συνήθως πενιχρά.

Είμαστε στήν χώρα τής μπανανίας όπου οί περισσότεροι μεγαλοδιαφθορείς τιμωρρούνται μέσω τής ανακοίνωσης τών σκανδάλων τούς στά Μέσα Μαζικής Εξάρτησης. Ανακοινώνεται, δικάζεται από τά ΜΜΕ μέ διάφορες παραφλυαρολογίες καί θεσμικές δηλώσεις καί μετά τελείωσε.

Συνάμα ζούμε σέ μία αμφιλεγόμενη καί σέ πολλά σημεία ύποπτη «πολυπολιτισμική» άνιση πραγματικότητα καί κοινωνία.

Ό καθένας άς βάλει τή θέση τού στό πιθανόν γεγονός νά τού χαθεί τό παιδί ενώ εγκαταλείφθηκε στό έλεος τού κινδύνου έξω στούς δρόμους από τήν αίθουσα διδασκαλίας.

Η κοινωνία τής Κύπρου νοσεί από μεγάλη σήψη έναντι τής κομματολαγνείας, κομματοφοβίας, κουμπαρολαγνείας καί τής πονηρίας ίσως χρειαστώ κάτι από τόν φίλο τού κουμπάρου τού κουμπάρου τής κουμέρας μού καί ισχύει τό ρητό: «σιώπα νά περάσουμε» αλλά δέν περνάμε καλά καί ούτε θά περάσουμε καλύτερα μέ αυτή τή νοοτροπία, η οποία έν πολλοίς ισχύει καί σέ άλλες χώρες μέ τά έκτροπα καί τίς ανομαλίες που ακούουμε νά συμβαίνουν.

Η κοινωνία μάς σχεδόν έχει πεθάνει ανεπιστρεπτί καί ισχύει η ατομοκρατία, η ματαιοδοξία, η ωραιοπάθεια καί ομαδοκρατία διαφόρων κλίκων καί συμμοριών από τή πολιτική ώς τά κατώτερα στρώματα. Αυτή είναι η αλήθεια είτε μάς αρέσει είτε δέν μάς αρέσει καί αυτή θά μάς φάει σέ βαθμόν που δέν φανταζόμαστε.

Τό νά θεωρούμαι κακός επειδή επισημαίνω τήν απλή Λογική τής υπευθυνότητος είναι μία πιθανή υπόθεση γιά τήν υπερνοσούσα κυπριακή κοινωνία η οποία πάσχει από αδιαφορία, αναισθησία, αναλγησία καί υπεροψία. Εάν η επισήμανση τής αλήθειας, τής υπευθυνότητας καί τής πραγματικότητας είναι κακία τότε πολύ καλά κάνω που είμαι κακός ή «κακός»! Ένας φίλος τήν έν πολλοίς αρρωστημένη κατάσταση τής κυπριακής κοινωνίας τήν αποκαλεί: “τό άππωμα τού Κυπραίου”….

Τό έκανα όμως από αγάπη καί νά μήν βρεθεί κανένας γονέας στήν δυσάρεστη έκπληξη νά αγνοείται τό παιδί τού από οιανδήποτε ανεύθυνη παρόρμηση.

Η κοινωνία μάς νοσεί βαθειά καί καθυβρίζει τούς “γιατρούς” ή όποιους επισημάνουν τό γεγονός ότι χρειάζεται φάρμακα συμπονετικής φιλάνθρωπης φαρμακευτικής αγωγής!

Θά επισημάνω ότι έχω ακόμη έναν παιδί 17 ετών που ασχολείται μέ τήν καλαθόσφαιρα. Ποίο το μέλλον όταν σέ όλα πέραν τούτου κυριαρχεί τό συμφέρον, τό μέσον, η τράμπα. Τί μέλλον έχει μία κοινωνία εάν έχει κάποιους επιτυχημένους αθλητές μέ όλο τό μεγαλείο τής ματαιοδοξίας καί τά έκτροπα από κομπίνες που ακούμε καθημερινώς; Τί καί άν είσαι π.χ. μεγάλος παικταράς, μεγάλος παράγοντας, μεγάλος πρόεδρος σέ ο,τιδήποτε εάν είσαι σαπιμένος ηθικά; Σκεφτείτε τό καί ξανά σκεφτείτε τό, ασχολούμενοι μέ κενόδοξα πράγματα γιά δεκαετίες καταλήξαμε κάτω από τόν βάλτο τού βούρκου καί ακόμη συνεχίζουμε ακάθεκτοι χωρίς νά καταλάβουμε τίποτε ένεκα τής ηθικής μάς ώς κοινωνία διάβρωσης. Όχι ότι δέν υπάρχουν φιλήθικοι ανθρώποι στήν Κύπρο, αλλά επειδή αυτούς τούς έχουν κηρύξει τρελλούς, τούς έχουν περιθωριοποιήσει, τούς έχουν στιγματίσει επειδή κάποτε ήσαν ή είναι τού αντίπαλου κόμματος, ομάδος, πεποιθήσεων. Επειδή καί οί ίδιοι έχουν απηυδήσει «νά καταλύουν τό πτύσμα τούς», επειδή υπάρχουν οί «σοφοί» που μιλάνε σκόπιμα μέ περίεργα ακαταλβίστικα καί αναπροσανατόλιστα λόγια, κάθε ημέρα καί κάθε νύχτα από τό χαζοκούτι καί τίς χαζοφυλλάδες τής Νέας Τάξης Βοθροπραγμάτων.

Θά μπρούσα νά σιωπήσω καί νά συνεχίσει τό παιδί καί ίσως νά γίνει καί παιχταράς λέμε τώρα. Τί επιτυχία θά έχει κάποιος όταν χαθεί πλήρως η ηθική; Θά προτιμήσω τήν αλήθεια τής ματαιοδοξίας τού αθλητισμού από τήν αλήθεια τής Ηθικής, τής Αληθινής Ελευθερίας καί Τού Θεού; Επείδη προτιμούμε τίς ματαιοδοξίες καί επειδή διατηρούμε τά υποσυνείδητα καί υποσυναίσθητα σύνδρομα μάς φτάσαμε στή καλπάζουσα κοινωνική αποδόμηση, διχασμό καί σήψη καί ακόμη δέν ήρθαν τά χειρότερα. Περιμένετε νά σάς κάνουν τροποποίηση στό χρωματόσωμα 8 δι’ εμβολιασμού καί τό εμφύτευμα καί τότε θά δείτε τό κτονογόνο μέλλον!

Σέ μία κοινωνία οπού κυριαρχεί η ασέβεια καί η ανευθυνότητα, βεβαίως τό παιδί μού αποχωρεί από τήν καλαθοσφαιρική προπόνηση διαπαντώς γιά λόγους ηθικής καί γιά λόγους πιθανής εκδίκησης. Σέ μία τέτοια κοινωνία η καχυποψία είναι έκ τών ών ούκ άνευ καί δή πρώτον μέτρον προστασίας καί έπονται χειρότερα.

Σέ άλλες χώρες τέτοια γεγονότα προσάπτονται αμέσως απευθείας στόν εισαγγελέα. Εδώ στήν βολευματοκρατία δέν υπάρχει χώρος γιά τέτοιες πελλαροδικαιοσύνες. “Έλα μωρέ δέν βαριέσαι, δέν έγινε καί τίποτε άμα γίνει βλέπουμε καί εφόσον δέν μάς κουράζει καί δέν θίγει κατά καλώς νοούμενως προσωπικά μάς συμφέροντα, που λέει ό λόγος”.

Υποκριταί, γραμματείς καί φαρισσαίοι, τίς μάσκες επιβάλατε στά παιδιά γιά νά εισπνέουν τά καυσαέρια τούς καί παρότι δέν συνστήνονται αυστηρώς από τούς παιδίατρους καί τούς λοιμωξιολόγους, καθότι ένεκα συγκεκριμμένης ουσίας στά ρουθούνια τούς δέν αρρωστούν τά παιδιά από μία γρίππη που τήν κάνατε βούκινο ενώ ούτε ό τό έναν χιλιοστόν δέν σκότωσε σέ ποσοστό συγκρίσιμο μέ άλλους ιούς, γιά νά συμμετάσχετε στό παγκόσμιο πείραμα πειθαρχίας γιά σταδιακή πλήρη αφαίρεση ελευθερικών καί δικαιωμάτων. Γιά νά τραυματίσετε ανεπανόρθωτα τίς εύπλαστες ψυχές τών παιδιών καί άλλα πολλά καί κωφεύετε στά πραγματικά ηθικά καί υγειινά καί προστατευτικά προβλήματα. Χρεώνετε τά τέστ γιά κορωνοϊό καί χαρίζετε χρήματα σέ μαγάλες πράξεις εσείς οί Ευρωπαίοι καί πολιτικοί ταγοί κάθε χώρας. Εάν σάς σύμφερε θά μάς σώζατε καί οικονομικώς αλλά δέν σάς συμφέρει. Εάν είσασταν φιλάνθρωποι θά δίνατε τροφή στά πεινασμένα παιδιά που ολοένα δημιουργείτε τό πρόβλημα αυτό γιά νά επιβάλετε ώς αναγκαία λύση ό,τι συμφέρει στ’ αφεντικά σάς ήτοι τό παγκόσμιο χάραγμα, τσιπάρισμα, μικροψήγμα, εμφύτευμα, ζωμπυποίησης = ζωοβιοποίηση τού ανθρώπου μέσω τών κόκτεϊλ εμβολίων δήθεν κατά τού κορωνοϊού. “Φιλάνθρωποι” που αντί νά επιβάλλετε έντεχνα ασθένειες θά μπορούσατε νά χαρίζετε πανέρια μέ τρόφιμα.

Άς είναι η διαμαρτυρία μού αυτή όχι έναν τρίποντο αλλά χιλιόποντο καί υπερπόντιο ενάντια στή σήψη που μάς κατατρώει τίς σάρκες τού σώματος καί τής ψυχής καί εμείς συνηθίσαμε τό τέρας καί τό απολαμβάνουμε κατά τή γνωστή ρήση τού Μάνου Χατζιδάκη. Απολαμβάνεις τό τέρας όταν αρχίσεις νά γίνεσαι τέρας. Καί όσον πειό τέρας γίνεσαι τόσον λιγότερη αίσθηση έχεις περί τού τί εστίν τέρας.

Ένας πολύ «κακός» γονιός…. που βλέπει τό μέλλον νά κατρακυλάει σ’ άπατον βάραθρον….

ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΠΑΤΑ (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ) ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ:

https://www.facebook.com/




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις