Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2021

Eμβoλιo: Δεν θα πιστέψετε πως έγινε μητέρα μετά τον εμβoλιασμo της στην Σκωτία


 Σοκ προκαλούν οι εικόνες από το πώς έγινε μία μητέρα μετά από τη λήψη του εμβολίου της AstraZeneca στη Σκωτία.

Η γυναίκα έβγαλε κόκκινα εξανθήματα σε πρόσωπο, στήθος και χέρια, τα οποία μάλιστα άρχισαν να ξεφλουδίζουν σχεδόν αμέσως.

Η Λάι Κινγκ σύμφωνα με την Daily Mail μάλιστα δήλωσε πως συνεχίζει να πονά δύο εβδομάδες μετά το εμβόλιο της. 

«Το δέρμα μου με πονά και το νιώθω συνεχώς ζεστό», είπε. «Δεν έχω νιώσει ποτέ τόσο πόνο… νομίζω πως  ήταν η χειρότερη στιγμή της ζωής».

Σημειώνεται πως η Κιγνκ έκανε το εμβόλιο παρ΄ότι είναι μόλις 41 ετών επειδή ο γιος της είναι αυτιστικός. Ωστόσο μετά τα εξανθήματα δεν ήταν σε θέση να τον φροντίσει από τον πόνο.

ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!

Η βρετανική ρυθμιστική αρχή φαρμάκων αναφέρει τα εξανθήματα ως «ασυνήθιστη» παρενέργεια του τρυπήματος AstraZeneca – επηρεάζοντας έως ένα στα 100 άτομα – ενώ έχει καταγράψει  μέχρι στιγμής 3.795 περιπτώσεις. 

Δεν είναι σαφές εάν υπέστη αλλεργική αντίδραση από το εμβόλιο, ή αν το εξάνθημά της οφείλεται στη φυσική αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος μετά τη χορήγηση της δόσης.

To Eθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγελίας δήλωσε ότι δεν μπορεί να σχολιάσει μεμονωμένες περιπτώσεις, αλλά επέμεινε ότι τα εμβόλια που εγκρίθηκαν για χρήση στο Ηνωμένο Βασίλειο πληρούσαν τα «αυστηρά πρωτόκολλα» για την ποιότητα, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα.

ΠΗΓΗ IN.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις