Τετάρτη, 26 Μαΐου 2021

Ξάνθη-9 ανακοπές και έμφραγμα λίγες ώρες μετά από το εμβόλιο της Pfizer

 Κείμενο του ιστολογίου. 25/5/2021

Οι πληροφορίες μας δεν επιδέχονται αμφισβήτηση…

60χρονος με υποκείμενο αλλά διαχειρίσιμο νόσημα (διαβήτη) έκανε χτες 24/5/2021  το πρωί στο ΙΚΑ Ξάνθης, την πρώτη δόση του εμβολίου της Πφάιζερ.

Το μεσημέρι γύρω στις 15:00 μετέβη (θέλημα Θεού προφανώς) στο νοσοκομείο Ξάνθης για να παραλάβει ταινίες για να μετρά το ζάχαρο του

Εκεί λοιπόν, λίγες ώρες μετά από τον εμβολιασμό του και ενώ βρισκόταν στο νοσοκομείο, έκανε πολλά επεισόδια κοιλιακής μαρμαρυγής (ανακοπές) τα οποία δυνητικά είναι θανατηφόρα. Εννιά τον αριθμό ! Ευτυχώς τον ανέταξαν και ο άνθρωπος σώθηκε.

Έπαθε έμφραγμα και νοσηλεύεται στην καρδιολογική κλινική

Το νοσοκομείο Ξάνθης θα ανακοινώσει τίποτε ;

https://tourkikanea.gr/


ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις