Παρασκευή, 28 Μαΐου 2021

Πύργος: 34χρονη με εγκεφαλικό λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό της


 Σε σοβαρή κατάσταση είναι μια 34χρονη γυναίκα από τον Πύργο που υπέστη αιμορραγικό εγκεφαλικό λίγες μέρες αφότου είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca. Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα το εγκεφαλικό προήλθε από αιμορραγία και όχι από θρόμβωση, ωστόσο ερευνάται αν το επεισόδιο οφείλεται σε παρενέργειες του εμβολίου.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το patrisnews.com, η 34χρονη ένιωσε έντονη αδιαθεσία και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο του Πύργου, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Η κατάστασή της κρίθηκε πολύ σοβαρή και αποφασίστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου υπάρχουν τόσο το ειδικευμένο ιατρικό προσωπικό, όσο και οι απαραίτητες εγκαταστάσεις, για τη νοσηλεία και την αποθεραπεία παρόμοιων δύσκολων ιατρικών περιστατικών.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχει ξεκινήσει έρευνα για να διαπιστωθεί αν το εγκεφαλικό επεισόδιο οφείλεται σε παρενέργειες του εμβολίου.

ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις