Τετάρτη, 19 Μαΐου 2021

Νέο σοκ στην Κρήτη: Έπαθε θρόμβωση στον εγκέφαλο 44χρονη μητέρα που είχε εμβολιαστεί με AstraZeneca


 Νέα άσχημη εξέλιξη στην Κρήτη, καθώς η 44χρονη που νοσηλεύονταν μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca έπαθε θρόμβωση στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να εισαχθεί σε ΜΕΘ. 

Η 44χρονη νοσηλεύονταν στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου, παρουσιάζοντας επιπλοκές μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Η γυναίκα υπέστη εγκεφαλική θρόμβωση, όπως έδειξε η αξονική τομογραφία στην οποία υποβλήθηκε.

Μετά από αυτές τις εξελίξεις εξετάζεται η εσπευσμένη μεταφορά της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου.

Να σημειώσουμε πως και η 47χρονη που νοσηλεύεται μετά τον εμβολιασμό της έπαθε εγκεφαλικό και παράλυση. 

... Αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 3 άνθρωποι νοσηλεύονται στην Κρήτη μετά τον εμβολιασμό τους με AstraZeneca. Πρόκειται για μια 44χρονη από το Ηράκλειο, που παρουσίασε θρομβοπενία, μια 47χρονη η οποία εμφανίστηκε με θρόμβο στον εγκέφαλο και έναν 35χρονο ο οποίος υπέστη δύο θρομβώσεις.

Και οι τρεις είχαν λάβει την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca και πλέον υποβάλλονται σε εξειδικευμένες εξετάσεις ώστε να διερευνηθεί εάν υπάρχει σύνδεση των παρενεργειών του εμβολίου με τις τρεις περιπτώσεις.

Αρκετά σοβαρή είναι η περίπτωση της 47χρονης η οποία υπέστη εγκεφαλικό αλλά και παράλυση εννέα μέρες μετά τον εμβολιασμό.

Όμως παρόλο που στις παρενέργειές του εμβολίου περιλαμβάνονται εμβολικά επεισόδια και διαταραχές πήξης αίματος, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας δήλωσε πως ακόμα το «ψάχνει» και πως το «όφελος δεν μπορεί να αναιρεθεί».

Πιο συγκεκριμένα είπε:

«Έχουμε αποφασίσει ότι όλα τα θέματα που μπαίνουν στο πλαίσιο της πανδημίας και των εμβολιασμών απαντώνται με γνώμονα την ασφάλεια. Υπάρχει ένα τεράστιο όφελος του εμβολιασμού που δεν μπορεί να αναιρεθεί, όμως η ασφάλεια μπαίνει πάνω από όλα. Τα περιστατικά ερευνώνται από τους ειδικούς.

Συντάσσεται κίτρινη κάρτα και ακολουθούνται τα πρωτόκολλα. Σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται να απαντήσω στην παρούσα φάση αναφορικά με τα σενάρια για προβληματική παρτίδα εμβολίων και υπογράμμισε πως όλα τα περιστατικά είναι υπό διερεύνηση».

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης Νίκος Τζανάκης, διέψευσε τον υπουργό δηλώνοντας πως για το ένα περιστατικό είναι ξεκάθαρο πως φταίει το εμβόλιο. 

«Πέρα από το περιστατικό του νεαρού που πλέον ίσως πρέπει να θεωρηθεί ξεκάθαρο ότι σχετίζεται με το εμβόλιο, δεν γνωρίζουμε αν τα άλλα δύο περιστατικά έχουν κάποια σχέση με τον εμβολιασμό» αναφέρει.

ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις