Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

Σχολή Ικάρων: «Η αποτυχία κάποιων μαθητών αφορμή για αλλαγή των ορίων φυσικής κατάστασης»

 


Τις τελευταίες ημέρες δημοσιεύτηκαν στο ‘’Militaire’’ άρθρα σχετικά με αλλαγές στα κριτήρια επιτυχίας-αποτυχίας στο μάθημα  ‘’Φυσική Αγωγή’’, στα οποία εδίδετο η εντύπωση ότι αυτό γίνεται για να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένοι μαθητές που ήδη έχασαν τη χρονιά τους, διότι δεν έπιασαν τα ελάχιστα υφιστάμενα όρια στις προβλεπόμενες δοκιμασίες. 

Γράφει ο Αντιπτέραρχος (Ι) ε.α. Ευάγγελος Γεωργούσης*

Είναι πολύ λυπηρό και πλήρως αντιδεολογικό, στελέχη της Σχολής να τροφοδοτούν με αυτά τα υπονοούμενα την ελεύθερη δημόσια πληροφόρηση, κάνοντας ‘’δίκη προθέσεων’’ για την Διοίκηση της Σχολής και φυσικά για την Ηγεσία του Οπλου, που θα εγκρίνει τις όποιες αποφάσεις του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου. Τα 35 χρόνια μου στην Π.Α και ιδιαίτερα αυτά ως Διοικητής της συγκεκριμένης Σχολής, μου επιτρέπουν να υποστηρίξω ότι δεν υπάρχει περίπτωση καμία Διοίκηση και καμία Ηγεσία να αλλάξει κριτήρια μαθήματος για να εξυπηρετήσει κάποιους. Υπόψη ότι ίσως είμαι από τους πρώτους Διοικητάς που επί της θητείας μου(1998-2001) έχασε έτος μαθητής διότι απέτυχε και στην επανεξέταση στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Και είναι δίκαιο να αποκαλύψω ότι η τότε Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΕΘΑ που ενημερώθηκε, δεν έκανε καμία παρέμβαση.

  Οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι η αποτυχία κάποιων μαθητών, ήταν η αφορμή για τους αρμοδίους της Σχολής να επανεξετάσουν το ελάχιστο όριο  των κριτηρίων, μήπως είναι πολύ υψηλό σε σχέση με τα αντίστοιχα των άλλων ΑΣΕΙ. Υπόψη ότι τα κριτήρια που ισχύουν σήμερα μπήκαν το 2016 πράγμα που σημαίνει ότι δεν ήταν πάντα τόσο υψηλά . Και εκείνες τις εποχές η Σ.Ι. έβγαλε ικανότατους αεροπόρους στον αέρα και στο έδαφος. Είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν την καθημερινή τουρκική αεροπορική προκλητικότητα στον αέρα, είναι αυτοί που συντηρούν όλο το οπλοστάσιο της Π.Α. για να κάνει την αποστολή της. Η έρευνα που έκανε η Σχολή έδειξε ότι με αυτά τα κριτήρια, κανένας Ίκαρος δεν παίρνει μεγάλη βαθμολογία στη Φυσική Αγωγή, όσο καλά γυμνασμένος και να είναι, ενώ με τις ίδιες επιδόσεις,στις ίδιες δοκιμασίες, οι Δόκιμοι της Σ.Σ.Ε. και Ν.Δ. είναι άριστοι. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι το σύστημα αξιολόγησης στην Φυσική Αγωγή πάσχει. Δεν μπορεί το ποσοστό των Ικάρων κοντά στο άριστα να είναι ελάχιστο και το μεγαλύτερο να είναι κοντά στη βάση. Δεν νομίζετε ότι κάτι δεν πάει καλά  εσείς που αφήνετε τόσα υπονοούμενα , όταν ο Ίκαρος βαθμολογείται με 55% για την ίδια επίδοση που ο Εύελπις πέρνει 100%; . Έχει υποχρέωση η Διοίκηση της Σχολής , με τα αρμόδια όργανα της, να εξετάσει το θέμα και να κάνει τις προτάσεις της προς το Γ.Ε.Α. στο οποίο υπάγεται; Πού είναι το λάθος και η κρυφή πρόθεση; Εξ άλλου, αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές, οι προτάσεις της Σχολής για μείωση των ελαχίστων ορίων στα κριτήρια αυτά είναι ελάχιστες και πάντα πάνω από αυτά των άλλων ΑΣΕΙ. 

  Και κάτι τελευταίο. Τα ΑΣΕΙ και εν προκειμένω η Σ.Ι., υπάρχει για να εκπαιδεύει Αξιωματικούς όλων των ειδικοτήτων που έχει ανάγκη η Π.Α. για να φέρει σε πέρας την αποστολή της που είναι η από αέρος άμυνα της χώρας.  Την ευθύνη αυτή η Πολιτεία, με τα εκλεγμένα Όργανα της, την έχει αναθέσει στον Αρχηγό του Όπλου και αυτός έχει καταστήσει αρμόδιο για την σωστή εκπαίδευση των νέων Αξιωματικών τον Διοικητή της Σχολής Ικάρων. Οι εντεταλμένοι αρμόδιοι περί την Στρατιωτική και Ακαδημαική εκπαίδευση σε αυτόν αναφέρονται . Υπηρετούν την Αποστολή της Σχολής για την οποία λογοδοτεί ΜΟΝΟ ο Διοικητής της. Αν αυτή η βασική αρχή Διοίκησης των Ε.Δ. αλλάξει και ο κάθε ένας θέλει να επιβάλλει την δική του άποψη, τότε το ΄΄παιχνίδι’’ έχει χαθεί.

*Επίτιμος Διοικητής Δ.Α.Ε.

Τέως Πρόεδρος Συνδέσμου Αποφοίτων Σ.Ι.

Πρώην Διοικητής Σ.Ι.


ΚΛΙΚΑΡΕ (ΕΔΩ) ΤΩΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις