Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

Οι Γάλλοι προτείνουν 5 κορβέτες Gowind και εκσυγχρονισμό 3 ΜΕΚΟ HN!

 


Τι αναφέρει γαλλική ιστοσελίδα

Οι Γάλλοι προκείμενου να αποσπάσουν το μεγάλο συμβόλαιο της ελληνικής κορβέτας είναι διαθέσιμοι να προσφέρουν πέντε κορβέτες

Gowind στο ΠΝ με τις τρεις να κατασκευάζονται σε ελληνικά ναυπηγεία.

Αυτό το αναφέρουν οι ίδιοι οι Γάλλοι στο meta-defense.fr και λένε χαρακτηριστικά πως είναι η καινούρια πρόταση έναντι αντί για 3+1 που ήταν η αρχική.

Φυσικά, μία τέτοια προσφορά καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του ΠΝ και στο πακέτο θα προσφέρεται και ο εκσυγχρονισμός 3 ΜΕΚΟ ΗΝ (και εδώ υπάρχει αύξηση των πλεονεκτημάτων καθώς στην αρχική πρόταση θα εκσυγχρονίζονταν μόνο δύο).

Οι Γάλλοι θεωρούν πως με τη συνεργασία Belharra και Gowind θα δημιουργείται μία ισχυρή αντιαεροπορική, αντιπλοϊκή και ανθυποβρυχιακή ζώνη καθώς οι γαλλικές κορβέτες είναι ιδιαίτερα ισχυρές στον ανθυποβρυχιακό πόλεμο, πράγμα που δεν μπορούν να κάνουν οι Doha (σ.σ. η ιταλική πρόταση που όμως διαθέτει Aster 30 που δεν έχουν οι ολλανδικές και οι γαλλικες).

Χαρακτηριστικό είναι πως η κάθε μία από τις ελληνικές Belharra θα μπορεί να δημιουργήσει ζώνη αεράμυνας 35.000 τ.χλμ. (σ.σ. ανά πλοίο).

Φυσικά θα χρειαστούν κάποια επιπλέον κονδύλια τα οποία μπορούν να βρεθούν από το ποσό του εκσυγχρονισμού των ΜΕΚΟ και αυτό των μεταχειρισμένων ολλανδικών Μ.

Αν υποθέσουμε ότι ισχύουν αυτά που διαρρέουν οι Γάλλοι ενδιαφέρον θα έχει η τελική τιμή της προσφοράς αλλά και  η έκδοση της κορβέτας Gowind. Θα είναι το 2.500 τόνων ή των 3.100 τόνων;

Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για το κόστος για τέσσερις κορβέτες να φτάνει στο 1,5 δις ευρώ, ενώ στην πρόταση που περιλαμβάνει και πέμπτο πλοίο η συνολική τιμή θα φτάνει τα 1,8 δις.

Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Follow on Support, οπλισμό, εκπαίδευση πληρωμάτων και πλατφόρμας

Σύμφωνα με πληροφορίες η ελληνική πλευρά προσπαθεί να πετύχει συμφωνία για κατασκευή κορβετών στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά γιατί θεωρείται ότι εκεί τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα.

Στρατιωτικές πηγές επισημαίνουν ότι μέχρις ότου κατασκευαστεί η πρώτη κορβέτα, δηλαδή σε περίπου 32 μήνες από την ημέρα υπογραφής της συμφωνίας, εκτιμάται πως στον Σκαραμαγκά θα προλάβουν να είναι έτομοι ώστε να ξεκινήσει το δεύτερο πλοίο.

Αν λοιπόν αυτή θα είναι η δελεαστική πρόταση των Γάλλων, μένει να δούμε αν Ολλανδοί και Ιταλοί θα επιστρέψουν και αυτοί με δικές τους βελτιωμένες προτάσεις.

Ακολουθήστε τον www.oparlapipas.gr στο (facebook) και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις