Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022

H Kρίση που προκαλεί στην ελληνική ναυτιλία η πολιτική της κυβέρνησης


 Αλήθεια έχει κατανοήσει κανείς στην κυβέρνηση ότι όλοι στην ΕΕ φροντίζουν να διασώζουν πρωτίστως τα δικά τους συμφέροντα και μετά να ικανοποιήσουν των… Αμερικανών;

Τρανό παράδειγμα τα περί απαγόρευσης εισαγωγής του ρωσικού πετρελαίου στην ΕΕ με εξαίρεση την μεταφορά τους διαμέσου αγωγών λόγω Όρμπαν και Ουγγαρίας.

Στην Ελλάδα ποιος είναι ο μόνος ισχυρός οικονομικός τομέας; Ποιος άλλος από τον τομέα της εμπορικής ναυτιλίας. Και μη μας πει κάποιος ότι είναι ο τουρισμός, γιατί ο τουρισμός εξαρτάται από εξωγενείς παράγοντες ενώ η ναυτιλία διαμορφώνει τους εξωγενείς παράγοντες.

Και τι έκανε η κυβέρνηση για τη ναυτιλία στην χώρα;

Κυριολεκτικά έκανε τα πάντα για να την αποδυναμώσει και να μειώσει έτσι το ειδικό βάρος της χώρας.

Η Ε.Ε., εκτός από το ότι απαγορεύει τις διά θαλάσσης εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου στην Ευρώπη, είχε σκοπό να απαγορεύσει στις ναυτιλιακές εταιρίες που ανήκουν σε χώρες-μέλη της Ενωσης να μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο και σε προορισμούς εκτός του μπλοκ.

Σε πρώτη φάση αυτό δεν ανακοινώθηκε και η Ελλάδα ήταν τουλάχιστον ανάμεσα στις χώρες που εξέφρασαν αντιρρήσεις, αφού κάτι τέτοιο ουσιαστικά δεν θα επέτρεπε στα ελληνικά τάνκερ να μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο ούτε σε τρίτες χώρες.

Όμως, η Ε.Ε. συνεχίζει να προσπαθεί για την επιβολή και αυτής της απαγόρευσης. Όπως, επίσης, επιδιώκει να στοχεύσει στις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές εταιρίες που βοηθούν να γίνουν δυνατές αυτές οι μεταφορές.

Το ρωσικό πετρέλαιο που μεταφέρεται διά θαλάσσης είναι ζωτικής σημασίας και προς το συμφέρον της Ελλάδας.

Γιατί λοιπόν η ελληνική κυβέρνηση δεν προφύλαξε τα ζωτικής σημασίας συμφέροντα της χώρας παρά σαν καλό παιδί υπάκουσε στις εντολές κάποιων στις Βρυξέλλες που δεν μεταφέρουν πετρέλαιο και γενικότερα δεν μεταφέρουν τίποτε, παρά τρών μόνο λαχανάκια… Βρυξελλών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις