Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικο τραπέζι για άπορους στη Νεάπολη

Γεύμα αγάπης σε άπορους και άστεγους θα παραθέσει η Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως…



«Χριστουγεννιάτικο γεύμα για τούς μοναχικούς και άστεγους συνανθρώπους μας, που ιδιαίτερα δοκιμάζονται τις ημέρες των εορτών, θα παραθέσει και φέτος ανήμερα τα Χριστούγεννα η Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως καα Σταυρουπόλεως», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Το γεύμα θά παρατεθεί στην αίθουσα του ενοριακού συσσιτίου του ιερού ναού Αγίων Πάντων Ξηροκρήνης από τις 12.00 έως τις 14.00.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.