Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Εάν δεν έχουμε καταστάσεις ανωμαλίας, είναι δεδομένο ότι θα πάτε φυλακή…

…γι’ αυτό προφανώς επιδιώκετε καταστάσεις ανωμαλίας, για να την γλιτώσετε και να παριστάνετε τους αντιστασιακούς.....


Το δημόσιο λοιπόν που αγόρασε την Eurobank 1,55 την μετοχή, με τα δικά μας λεφτά, το δημόσιο χρήμα, τώρα στήνει ολόκληρο σενάριο με ατιμωρησία των υπευθύνων για να την πουλήσει με… 0,35 ανά μετοχή.

Εάν γινόταν αυτό σε οποιαδήποτε επιχείρηση, θα μιλούσαμε για καραμπινάτη, κακουργηματική απιστία. Εδώ όμως, είναι απλώς εκσυγχρονιστικές μπίζνες, ληστεία του δημοσίου πλούτου, προς όφελος ιδιωτών.

Η φαυλοκρατία σας θα πέσει θεσμικά, παλλαϊκά και δημοκρατικά. Όσο και αν σχεδιάζετε το αντίθετο.



http://olympia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.