Υπεβλήθη σύμφωνα με πληροφορίες από την Τράπεζα της Ελλάδος αίτημα προς το ΔΝΤ για την αποπληρωμή στις 19 Ιουνίου του συνόλου των δόσεων της χώρας προς το Ταμείο.
Πρόκειται για τις δόσεις που πρέπει να αποπληρωθούν ως τότε ύψους 1,5 δισ. ευρώ η πρώτη εκ των οποίων έπρεπε να καταβληθεί αύριο.
ΔΝΤ: Αποπληρωμή και των τεσσάρων δόσεων στις 30 Ιουνίου
“Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα
περιεχόμενα του άρθρου”
ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ FOLLOW ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ
……
ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...</div>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.