Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Είναι επίσημο: Δεν πληρώνει η Ελλάδα το ΔΝΤ – «Λεφτά μετά την συμφωνία»

Η κυβέρνηση ζήτησε την μη πληρωμή της δόσης απο το ΔΝΤ Η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να μην πληρωθεί σήμερα
η δόση προς το ΔΝΤ και κατέθεσε αίτημα προς το Ταμείο, ώστε να πληρωθεί ολόκληρο το πόσο εφάπαξ μέσα στον μήνα.



Με αυτόν τον τρόπο, η κυβέρνηση θα μπορέσει να εξασφαλίσει ευκολότερα τα κεφάλια για να καλύψει μισθούς και συντάξεις, εξασφαλίζοντας χρόνο για περαιτέρω διαπραγματεύσεις.







 “Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου”

ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ FOLLOW ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ
……
ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE



loading...</⁠div>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.