Κανονικά, αν δεν ήταν πληρωμένοι όλοι οι πολιτικοί, και σε καθεστώς νομότυπης οικονομίας, θα μπορούσε να συμβεί αυτό που λες “Βιώσιμα μέτρα με έμφαση στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Έτσι η Ελλάδα θα πάρει μπρος οικονομικά και οι Ευρωπαίοι θα πάρουν τα χρήματα τους”, όμως ΔΕΝ τους ενδιαφέρει η ανάπτυξη της χώρας, σκοπός της κατασκευασμένης κρίσης ήταν να χρεωθούν οι χώρες και/για να τις ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ χωρίς πόλεμο.
ΠΗΓΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.