Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Δύο πράγματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξεχνάς ποτέ: 1ον δεν χρωστάμε και 2ον η «κρίση» είναι κατασκευασμένη

Δύο πράγματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξεχνάς ποτέ: 1ον δεν χρωστάμε και 2ον η «κρίση» είναι κατασκευασμένη
Κανονικά, αν δεν ήταν πληρωμένοι όλοι οι πολιτικοί, και σε καθεστώς νομότυπης οικονομίας, θα μπορούσε να συμβεί αυτό που λες “Βιώσιμα μέτρα με έμφαση στην ανάπτυξη της οικονομίας.

Έτσι η Ελλάδα θα πάρει μπρος οικονομικά και οι Ευρωπαίοι θα πάρουν τα χρήματα τους”, όμως ΔΕΝ τους ενδιαφέρει η ανάπτυξη της χώρας, σκοπός της κατασκευασμένης κρίσης ήταν να χρεωθούν οι χώρες και/για να τις ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ χωρίς πόλεμο.

ΠΗΓΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.