Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Τρουφάκια !!!!!! Δυό δυό τα τρώμε !!

Υλικά

250 γρ μαργαρίνη(Χάρτινο)


1γάλα ζαχαρούχο,
4 κουταλιές της σούπας κακάο,
1πακέτο μπισκότα oreo
1/2 πακέτο μπισκότα πτι μπερ








Οδηγίες 
Σε μια κατσαρόλα λιώνουμε τη μαργαρίνη,προσθέτουμε το κακάο και ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε το ζαχαρούχο, ανακατεύουμε και κατεβάζουμε από τη φωτιά.
Βάζουμε τα μπισκότα μας στο μούλτι και τα κάνουμε σκόνη.
 Τα βάζουμε στο μείγμα με το ζαχαρούχο και ανακατεύουμε.
Αφήνουμε να κρυώσει καλά και μετά φτιάχνουμε μικρά τρουφάκια,τα βουτάμε σε ινδικάρυδο και τρούφα!!

Συνταγή από την φίλη Μαρία Μάρδα .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.