Δυο τούρκικα μαχητικά μπήκαν στο Βορειοανατολικό Αιγαίο αλλά επειδή τα πράγμα σοβάρεψαν το πήραν επάνω τους οι Τσαμπουκάδες του Αιγαίου με εκατοντάδες
αναχαιτίσεις στις πλάτες τους …
Και βγήκαν στο Κυνήγι !
Με την πρώτη Παραβίαση των Τούρκικων έπεσε αναχαίτιση και επειδή τα Ελληνικά F-16 της Λήμνου δεν τα σηκώνουν αυτά ήταν και Οπλισμένα ,εν αντιθέσει με τα Τούρκικα που το είδαν εκπαίδευση ,έκοψαν λάσπη χωρίς χρονοτριβή
ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ : 1 (2 α/φ)
ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ : –
ΣΥΝΟΛΟ Α/Φ : 2
ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ : –
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ : 1
ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ : 1
ΕΜΠΛΟΚΕΣ : –
ΠΕΡΙΟΧΗ : ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Τα ανωτέρω α/φ αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.
veteranos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.