Τη Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου αναμένεται να συγκληθεί εκ νέου το ΔΣ της Digea, με κύριο - και ίσως μοναδικό - θέμα το ζήτημα της διατήρησης του σήματος του MEGA.
Οι μέτοχοι της Digea, οι οποίοι ταυτόχρονα είναι και ανταγωνιστές του καναλιού, ζητούν την άμεση εξόφληση των οφειλών της Τηλέτυπος ΑΕ προς την Ψηφιακός Πάροχος ΑΕ, σε διαφορετική περίπτωση θα αρχίσουν να εξασθενούν τη μετάδοση του σήματος του τηλεοπτικού σταθμού.
Προς την κατεύθυνση αυτή, σύμφωνα με το typologies.gr, έχει σταλεί και εξώδικο στην εταιρεία…
http://www.newsbomb.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.