Επεισόδια σημειώθηκαν λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι έξω από συμβολαιογραφείο στην οδό Βότση στην Πάτρα.
Διαμαρτυρόμενοι οι οποίοι σκόπευσαν να μπλοκάρουν ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς ήρθαν αντιμέτωποι με την αστυνομία η οποία έκανε χρήση δακρυγόνων ενώ έγιναν και συγκρούσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες του patrastimes.gr, τρεις από τους διαδηλωτές έχουν τραυματιστεί μετά τις συγκρούσεις με την αστυνομία.
Η ένταση κορυφώθηκε όταν οι συγκεντρωμένοι προσπάθησαν να εισβάλουν στον χώρο του συμβολαιογραφείου, που διεξαγόταν ο ηλεκτρονικός πλειστηριασμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.