Βάρκιζα: 65χρονος βρέθηκε νεκρός σε στάση λεωφορείου
Την τελευταία του πνοή άφησε το πρωί ένας άνδρας στη Βάρκιζα. Τον άτυχο 65χρονο βρήκαν το πρωί διερχόμενοι, χωρίς τις αισθήσεις του, σε στάση λεωφορείου, όπως αναφέρει το ant1news.gr.
Άμεσα κάλεσαν στο σημείο αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, οι διασώστες του οποίου επιβεβαίωσαν τον θάνατό του.
Ο θάνατος του αποδίδεται, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σε παθολογικά αίτια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.