Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

1.600 χλμ. αυτονομία με υδρογόνο


 Ο Αμερικάνος κατασκευαστής Scuderia Cameron Glickenhaus εξελίσσει ένα νέο pickup μοντέλο με κυψέλες υδρογόνου.

Το συγκεκριμένο όχημα θα βασίζεται στο αγωνιστικό SCG Boot, το οποίο κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία του, τόσο το 2019, όσο και το 2020 στον φημισμένο αγώνα αντοχής Baja 1000, που λαμβάνει χώρα στο Μεξικό.

Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, James Glickenhaus, μπορεί να υπερηφανεύεται για τα παραπάνω, καθώς ανάμεσα στους αντιπάλους του υπήρχε, σε αμφότερους τους αγώνες το πολυδιαφημισμένο Ford Bronco R. Πλέον έχει στο στόχαστρό του έναν επίσης εκκεντρικό δισεκατομμυριούχο Αμερικάνο, τον Elon Musk και την Tesla. Αφορμή για την «κόντρα» των δύο αποτέλεσε η δήλωση του Musk ότι η τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου δεν έχει καμία απολύτως εφαρμογή σε ρεαλιστικές συνθήκες, χαρακτηρίζοντας την μάλιστα ως «ανοησία».


Ο κος Glickenhaus έλαβε τα παραπάνω ως προσωπική επίθεση και δηλώνει έτοιμος να αντιμετωπίσει τον ιδρυτή της Tesla στο φημισμένο Baja 1000 του 2023, όπου θα συμμετέχει με μία υδρογονοκίνητη έκδοση του Boot, τοποθετώντας το απέναντι στο ηλεκτρικό Cybertruck. Σε αντίθεση με αυτή, στην οποία υπάρχει το V8 θερμικό σύνολο LT4 των 6,2 λίτρων με ισχύ 660 ίππων, το νέο μοντέλο θα διαθέτει κυψέλες υδρογόνου που θα τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια τα δύο μοτέρ. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέγιστη αυτονομία του SCG 010 Zero, όπως και ονομάζεται, θα φτάνει τα 1.600 χλμ, ενώ ένα πλεονέκτημά του θα είναι επίσης ο σύντομος χρόνος ανεφοδιασμού, που θα φτάνει αισίως τα πέντε λεπτά.

ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.