Κυριακή 13 Μαρτίου 2022

Φλόριντα: Πρόστιμα στους καταστηματάρχες που δεν επιτρέπουν την είσοδο σε μη εμβολιασμένους πολίτες


 Ρεπορτάζ: Λυδία Καραθανάση

Για τη διαχείριση της πανδημίας από τη Φλόριντα, μίλησε στη «Ζούγκλα» ο Άγγελος Αγγελάτος, δημοσιογράφος, ο οποίος διαμένει μόνιμα στην πολιτεία των ΗΠΑ.

Σε όσα δήλωσε στην κάμερα του zougla.gr περιγράφει με τι μέτρα καλοσώρισαν το νέο έτος, τι ισχύει για τους εμβολιασμούς και τη χρήση προστατευτικής μάσκας, ενώ αναφέρθηκε και στον νόμο που ψήφισε η πολιτεία της Φλόριντα, σύμφωνα με τον οποίο, όποιο μαγαζί δεν επιτρέψει την είσοδο σε μη εμβολιασμένο πελάτη ή πελάτη που δεν φορά μάσκα, πληρώνει πρόστιμο ύψους 5.000 δολαρίων.

Σχολιάζει ακόμα, τη διαχείριση της πανδημίας από την ελληνική κυβέρνηση.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του Άγγελου Αγγελάτου στη «Ζούγκλα»:


ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΟΡΙΝΤΑ:

Ακολουθήστε τον www.oparlapipas.gr στο (facebook) και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.