Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2024

ΓΣΕΕ: 24ωρη γενική απεργία στις 17 Απριλίου

 


Το πρόγραμμα δράσης της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ) το επόμενο διάστημα, με κορύφωση την 24ωρη γενική απεργία στις 17 Απριλίου 2024, αποφάσισε το Γενικό Συμβούλιο της Συνομοσπονδίας, που συνεδρίασε σήμερα, 27 Ιανουαρίου 2024.

Άμεσα, κλιμάκια των συνδικάτων, με επικεφαλής στελέχη της ΓΣΕΕ, θα ξεκινήσουν στοχευμένες παρεμβάσεις σε 30 νομούς της χώρας, με ενημερώσεις εργαζομένων και επισκέψεις σε χώρους εργασίας, ενώ ετοιμάζονται ήδη τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, ώστε να επικοινωνηθούν τα αιτήματα και οι διεκδικήσεις του κόσμου της μισθωτής εργασίας.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στο επίκεντρο των διεκδικήσεων είναι οι αυξήσεις των μισθών, η λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, η πάταξη της αισχροκέρδειας, καθώς και η επαναφορά των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

Την ημέρα της 24ωρης γενικής απεργίας στις 17 Απριλίου 2024 θα πραγματοποιηθούν και συλλαλητήρια τόσο στην Αθήνα – κεντρικό πανελλαδικό συλλαλητήριο – όσο και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.