Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2024

Ρέθυμνο: Διευθύντρια γυμνασίου μήνυσε 7 μαθητές που έκαναν κατάληψη


 Μήνυση κατά 7 μαθητών του Γενικού Γυμνασίου Επισκοπής στο Ρέθυμνο υπέβαλε χθες (26/01) η διευθύντρια του σχολείου, καθώς είχαν προχωρήσει σε κατάληψη.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές τοποθέτησαν αλυσίδα στην είσοδο του προαυλίου του σχολείου, και δεν επέτρεπαν την είσοδο στους μαθητές και στους καθηγητές.

Σημειώνεται πως συνελήφθησαν 6 γονείς για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων και διατάραξη οικιακής ειρήνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.