Τρίτη 13 Μαΐου 2025

Το «KENO ταυτότητας» (identity gap). Ή: Γιατί είναι αναπόφευκτο (;) ο προσωπικός αριθμός να χαραχτεί στο σώμα μας


Κωνσταντίνος Βαθιώτης

Ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας τον Αστέρη Γκίρμπα, υποψήφιο διδάκτορα Ποινικού Δικαίου, ο οποίος έγραψε ένα άρθρο-φωτιά για το ιστολόγιό μου.

Εξηγεί και προβλέπει μια ζοφερή κατάληξη, ως επόμενο στάδιο μετά την λήψη των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και του Προσωπικού Αριθμού:

Από την στιγμή που θα μας δώσουν υποχρεωτικά τον Προσωπικό Αριθμό θα δέσουν ένα προσωπικό αναγνωριστικό με μία συσκευή, την ηλεκτρονική κάρτα.

Άρα, ο Προσωπικός Αριθμός θα χαρακτηρίζει αφ’ ενός την οντότητα του προσώπου, αφ’ ετέρου την οντότητα της κάρτας.

Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, δηλαδή!

Αυτό είναι ένα βήμα για την γεφύρωση του λεγόμενου κενού της ταυτότητας (identity gap), του χάσματος ανάμεσα στα αναγνωριστικά των συσκευών ταυτοτήτων και στα αναγνωριστικά των οντοτήτων που αυτές ταυτοποιούν.

Ο Προσωπικός Αριθμός είναι κάτι που γνωρίζω (something I know) και ταιριάζει με το δελτίο – κάτι που έχω (something I have). 

Αν, όμως, αυτό που έχω, δεν ταυτίζεται με αυτό που γνωρίζω, τότε η επαλήθευση δεν επιτυγχάνεται. Με παρόμοιο τρόπο λειτουργεί και η επαλήθευση του PIN πριν από τη συναλλαγή μέσω τραπεζικής κάρτας με τα ATM.

Η φρικτή λύση σε αυτό το πρόβλημα «κενού της ταυτότητας» είναι το δέσιμο του προσωπικού αναγνωριστικού με την οντότητά μας. 

Και πώς θα επιτευχθεί αυτό; Με την ενσωμάτωση –εμφύτευση ή αποτύπωση– του μοναδικού, ισόβιου αναγνωριστικού αριθμού μέσα στο σώμα μας!

Όπως επισημαίνει ο Αστέρης Γκίρμπας:

Το κενό ταυτότητας είναι πρόβλημα, ανάλογα με την οπτική την οποία καθένας το βλέπει. 

Αν η επιτήρηση του ανθρώπου αποτελεί σ κ ο π ό της κρατικής δράσης, τότε πράγματι το κενό ταυτότητας είναι π ρ ό β λ η μ α. 

Αν, από την άλλη, η επιτήρηση είναι κάτι κ α κ ό, δηλαδή, αν κάποιος συμμερίζεται μια φιλελεύθερη αντίληψη της κρατικής δράσης, σύμφωνα με την οποία όσα περισσότερα ξέρει το κράτος τόσο το χειρότερο, τότε το κενό ταυτότητας-οντότητας δεν είναι πρόβλημα. Αντιθέτως, είναι ε υ τ ύ χ η μ α που (εξακολουθεί να) υπάρχει».

Και συνεχίζει:

«Όποιος, επομένως, θεωρεί πως η α σ φ ά λ ε ι α είναι μια αξία α ν ώ τ ε ρ η της ε λ ε υ θ ε ρ ί α ς, πρέπει να γνωρίζει ότι η άποψή του οδηγεί αναπόφευκτα στην επέμβαση στο απαραβίαστο του ανθρώπινου σώματος. 

Πολύ περισσότερο, όταν κάποιος δεν εξετάζει καθόλου το ζήτημα της επίδρασης στην ελευθερία και την ιδιωτική ζωή τέτοιων τεχνολογιών, ή, όταν κάποιος θεωρεί ότι το ζήτημα αυτό έχει πολύ μικρή αξία, με τη στάση του αυτή προοικονομεί την ε π έ μ β α σ η στη σωματική αξιοπρέπειά μας για λόγους ε π ι τ ή ρ η σ η ς της συμπεριφοράς. 

Όταν, λοιπόν, κάποιος θεωρεί “ψεκασμένο” κάποιον που υποστηρίζει ότι ο Προσωπικός Αριθμός θέτει σοβαρότατα θέματα ελευθερίας, λειαίνει το δρόμο για την καθολική επέμβαση της βιο-εξουσίας στα σώματά μας».

Κυρίες και κύριοι, έχουμε μπλέξει πολύ άσχημα!

Αυτήν την φορά δεν πρέπει να την πατήσουμε όπως με τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού. 

Όπως δεν έπρεπε να δεχθούμε τα ψευτοεμβόλια, έτσι δεν πρέπει να δεχθούμε τις ψευτοταυτότητες.

Μας κυβερνούν ελεεινοί ψεύτες, που εποφθαλμιούν ό,τι πολυτιμότερο έχει ο άνθρωπος, το αυτεξούσιο.

Αφού κάποιοι κρατήσουν τον αριθμό σ τ η ν παλάμη τους, μετά θα υποχρεωθούν να τον βάλουν μ έ σ α στην παλάμη τους!

Η εκπόρθηση του σώματος και της ψυχής μας γίνεται πάντοτε σταδιακά, ολίγον κατ’ ολίγον. Ποτέ μια κι έξω!

ΥΓ: Το τίμημα της άρνησης θα είναι αυτήν την φορά ακόμη υψηλότερο. Ρωτήστε τους υγειονομικούς που αντιστάθηκαν. Αλλά, όπως εκείνοι κέρδισαν την μάχη, έτσι θα την κερδίσουν και οι αρνητές του αριθμού. Μακάρι αυτήν την φορά οι μη αριθμημένοι να είναι αναρίθμητοι και το στραπάτσο της αντίχριστης κυβέρνησης να είναι εκκωφαντικό!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.