Την περασμένη εβδομάδα έκανε την εμφάνισή της μια «ταπεινή» εταιρεία με κεφάλαιο με φιλοδοξίες που μυρίζουν χλιδή, πολυτέλεια και γκουρμέ υποσχέσεις. Στην πρώτη ματιά, θα έλεγε κανείς πως πρόκειται για μια συνηθισμένη κίνηση στην αγορά του τουρισμού. Μόνο που όταν ξύνεις λίγο την επιφάνεια, το αφήγημα αρχίζει να γίνεται πιο πικάντικο.
Γιατί μια τόσο… μινιμαλιστική επένδυση να φιλοδοξεί να κατακτήσει την Α’ κατηγορία φιλοξενίας, με εστιατόρια και κρεβάτια πολυτελείας; Και κυρίως, πώς εξηγείται ότι πίσω από τα χαρτιά και τις υπογραφές εμφανίζονται τα ίδια γνωστά πρόσωπα και οι ίδιες διευθύνσεις, σαν να πρόκειται για καλοστημένο παιχνίδι σκιών;
Η έδρα της εταιρείας, άλλωστε, δεν είναι τυχαία. Τοποθετημένη σε χώρο που παραπέμπει σε γραφεία άλλης εταιρείας και όχι σε τουριστικό όμιλο, αφήνει έντονα την αίσθηση ότι ο νέος «παίκτης» ίσως δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική φιλοξενία, αλλά περισσότερο με τη δημιουργία παραθύρων για άλλες δουλειές. Κι εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα.
Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει εταιρείες-βιτρίνες να λειτουργούν ως βιτρίνα για κάτι πιο βαρύ. Μήπως μιλάμε για ακόμα ένα πλυντήριο, καμουφλαρισμένο πίσω από τον μανδύα της «φιλοξενίας»;
Η σύσταση τέτοιων εταιρειών σε περίοδο που η αγορά βράζει από αμφιλεγόμενες μπίζνες, αφήνει περισσότερο καπνό παρά φως. Μένει να δούμε αν θα μιλάμε για μια αθώα τουριστική απόπειρα ή για άλλη μια ιστορία που θα εμπλουτίσει τον φάκελο «ύποπτες κινήσεις και ξέπλυμα χρήματος». Ο Δαίμων του Πιεστηρίου έχει όλες τις απαραίτητες αποδείξεις…!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.