Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025

Chiara Ferragni: Ένα έτος και οκτώ μήνες φυλάκιση προτείνει η εισαγγελία του Μιλάνο


 Ποινή φυλάκισης ενός έτους και οκτώ μηνών εισηγήθηκε σήμερα η εισαγγελία του Μιλάνου για την Ιταλίδα influencer Κιάρα Φεράνι (Chiara Ferragni), η οποία δικάζεται με την κατηγορία της απάτης σε καμπάνιες προώθησης γλυκών που παρουσιάζονταν ως φιλανθρωπικές, όπως έκανε γνωστό ο συνήγορός της.

Από την άνοδο στη σκηνή της μόδας, στην κρίση της δημόσιας εικόνας

Η Φεράνι, η πιο δημοφιλής influencer της χώρας με 28 εκατομμύρια ακόλουθους, βρίσκεται αντιμέτωπη με βαρύ κατηγορητήριο από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Κατηγορείται ότι προώθησε το χριστουγεννιάτικο παντόρο «Pink Christmas» και πασχαλινά αυγά, δημιουργώντας την εντύπωση ότι μέρος των εσόδων θα διατεθεί για κοινωνικούς ή φιλανθρωπικούς σκοπούς.


Στη χθεσινή, κεκλεισμένων των θυρών, ακρόαση στο δικαστήριο του Μιλάνου, η 38χρονη δήλωσε αθώα, υποστηρίζοντας ότι ενήργησε «καλή τη πίστει», όπως ανέφερε ο δικηγόρος της, Τζουζέπε Γιανακόνε. Μετά τη διαδικασία, η ίδια περιορίστηκε να πει ότι «νιώθει σιγουριά», χωρίς περαιτέρω σχόλια.

Η υπεράσπιση αναμένεται να παρουσιάσει την επιχειρηματολογία της στην επόμενη συνεδρίαση, ενώ η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται τον Ιανουάριο. Ακόμη κι αν καταδικαστεί, πάντως, είναι εξαιρετικά απίθανο να οδηγηθεί στη φυλακή, καθώς στην Ιταλία ποινές κάτω των δύο ετών σπανίως εκτίονται.

Η Κιάρα Φεράνι ξεκίνησε την πορεία της στο διαδίκτυο το 2009, με το fashion blog «The Blonde Salad», προτού εξελιχθεί σε μια από τις πλέον επιδραστικές προσωπικότητες της ιταλικής μόδας, συνεργαζόμενη με κορυφαίους οίκους όπως Dior, Chanel και Tod’s. Μέσα από τα social media προέβαλε τη λαμπερή καθημερινότητά της και τη ζωή της με τον ράπερ Fedez, από τον οποίο χώρισε το 2024, ενώ δημιούργησε και δικές της σειρές ρούχων και καλλυντικών.

Η υπόθεση όμως γύρω από τις φιλανθρωπικές καμπάνιες έχει πλήξει σοβαρά τη δημόσια εικόνα της και έχει προκαλέσει τριγμούς στις συνεργασίες της.

Το «Pandoro Pink Christmas», ειδική έκδοση γλυκού που κυκλοφόρησε το 2022 σε συνεργασία με την εταιρεία Balocco, παρουσιαζόταν ως προϊόν που θα συνεισέφερε στη χρηματοδότηση παιδιατρικού νοσοκομείου στο Τορίνο. Ωστόσο, η ιταλική Αρχή Επικοινωνιών (AGCOM) αποκάλυψε στα τέλη του 2023 ότι είχε πραγματοποιηθεί μία και μοναδική δωρεά 50.000 ευρώ μήνες πριν την προώθηση του προϊόντος, παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές θεωρούσαν ότι η αγορά του θα ενίσχυε άμεσα τη φιλανθρωπική δράση.

Τον Δεκέμβριο του 2023, η AGCOM επέβαλε πρόστιμο ενός εκατομμυρίου ευρώ σε δύο εταιρείες της Φεράνι για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, ενώ πρόστιμο 420.000 ευρώ επιβλήθηκε και στην Balocco. Η Αρχή διερεύνησε επίσης αντίστοιχες πρακτικές που σχετίζονταν με πασχαλινά αυγά Ferragni του 2021 και 2022.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.