Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Τα Νέα ηλεκτρικά, αρθρωτά λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν... σαλπάρει


 Τα καινούργια λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν σαλπάρει. Όπως αναφέρει ο Οργανισμός σε ανάρτησή του, τα 50 ηλεκτρικά, αρθρωτά λεωφορεία, «επιβιβάστηκαν» σε πλοίο και ξεκίνησαν το μακρύ ταξίδι τους για τον ΟΑΣΘ και τη Θεσσαλονίκη, από το λιμάνι Lianyungang, στην επαρχία Τσιανγκσού της Κίνας.

«Τα νέα μέλη του στόλου μας είναι ολοκαίνουρια και πανέμορφα, με σύγχρονη αισθητική.

oasth

Τα νέα λεωφορεία έρχονται για να αναβαθμίσουν ριζικά την καθημερινότητα και τις μετακινήσεις όλων μας», τονίζει ο ΟΑΣΘ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.