Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020

Πανηγυρίζουν τα τουρκικά ΜΜΕ: «Όσοι πάρουν τα F-35 θα τα κλαίνε τα λεφτά τους - Να προσέχουν τις καταιγίδες»

 


Με αφορμή την πρόσφατη αναφορά της Πολεμικής Αεροπορίας της Ολλανδίας, που ζητάει από τους πιλότους να μην πετάνε τα stealth μαχητικά όταν οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν, διάφορα site στην Τουρκία πανηγυρίζουν.

«Νέο πρόβλημα με τα F-35! Αρχίζουν να μετανιώνουν τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ που πλήρωσαν», ο τίτλος του άρθου. Ενώ στην σύντομη περιγραφή που ακολουθεί, «τα F-35 απέτυχαν στην Ολλανδία…».



Τα F-35 Lightnings της αμερικανικής αεροπορίας έλαβαν εντολή να μην πετάνε εντός 25 μιλίων από… lightnings (παραδόξως αυτό είναι και το όνομα του μαχητικού)! Καταιγίδες και κεραυνοί αποτελούν κίνδυνο γι αυτά τα stealth μαχητικά 5ης γενιάς.

Σύμφωνα με υπόμνημα της εταιρείας το οποίο βρίσκεται στην κατοχή του πρακτορείου Bloomberg, το σύστημα ασφαλείας το οποίο θεωρητικά προστατεύει το F-35 από το να εκραγεί εάν χτυπηθεί από κεραυνό, διαπιστώθηκε ότι έχει πρόβλημα, έπειτα από εβδομάδες καθυστερήσεων και δοκιμών.

Πρόκειται για το «Ενσωματωμένο Σύστημα Παραγωγής Αδρανούς Αερίου» (OBIGGS), το οποίο διατηρεί τον εμπλουτισμένο με άζωτο αέρα μέσα στις δεξαμενές καυσίμου του αεροσκάφους, ώστε να μην εκρήγνυνται ένα αυτό χτυπηθεί από κεραυνό.

Σύμφωνα με το υπόμνημα, σφάλματα στις σωληνώσεις που χρησιμοποιούνται για την κυκλοφορία του καυσίμου διαπιστώθηκαν στους ελέγχους που έγιναν σε 14 από τα 24 F-35A από το Γραφείο για το Πρόγραμμα για τα F-35 (JPO). 

Από τη στιγμή που η Lockheed δεν μπορεί να διαβεβαιώσει ότι το αεροσκάφος της δεν πρόκειται να εκραγεί αν χτυπηθεί από κεραυνό και γι αυτό προτείνει νέους περιορισμούς πτήσης «ως προληπτικό μέτρο ασφαλείας» ενώ τα μαχητικό θα πρέπει να πετά 25 μίλια (περίπου 40 χιλιόμετρα) μακριά από αστραπές ή καταιγίδες όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Lockheed Martin, σύμφωνα με δημοσίευμα της αμερικανικής ιστοσελίδας Defence News την Τετάρτη.

Σύμφωνα με την Lockheed, το πρόβλημα προέκυψε κατά την υπηρεσία του αεροσκάφους στις Αμερικανικές Ένοπλες Δυνάμεις και όχι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής του μαχητικού.

Όπως προκύπτει πάντως από έγγραφα του Πενταγώνου, το πρόβλημα είχε εντοπιστεί πρώτη φορά το 2009, αλλά φαινόταν ότι είχε διορθωθεί με τον ολοκληρωτικό επανασχεδιασμό της δεξαμενής καυσίμου, όταν και ήρθησαν παρόμοιοι περιορισμοί πτήσης που είχαν αποφασιστεί.

Η ευπάθεια του μαχητικού στους κεραυνούς είναι το τελευταίο από τα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί στο αξίας 1,6 τρισεκατομμυρίου δολαρίων πρόγραμμα για τα F-35.

ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!


Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;


Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ είναι ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα, χρήσιμα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ προς ανάγνωση και ενημέρωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάποιο ΝΕΟ και ενδιαφέρον ΑΡΘΡΟ χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ παρέα σας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις