Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

video - Στέφανος Μάνος: Να αποζημιώσουν και όχι να αποζημιωθούν οι οδηγοί με φθαρμένα λάστιχα


 «Είναι παράβαση του ΚΟΚ όταν έχεις φθαρμένα λάστιχα», είπε ο πρώην υπουργός

Ο Στέφανος Μάνος τοποθετήθηκε και σήμερα για τα όσα

απαράδεκτα συνέβησαν στην Αττική Οδό. Ο πρώην υπουργός μετά τις δηλώσεις που έκανε ότι δηλαδή «οι οδηγοί θα έπρεπε να πληρώσουν αποζημίωση 2.000 ευρώ», δήλωσε πως όσοι οδηγοί είχαν φθαρμένα λάστιχα θα πρέπει να αποζημιώσουν και όχι να αποζημιωθούν.

«Ο ΚΟΚ προβλέπει οτι τα λάστιχα των αυτοκινήτων πρέπει να έχουν κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές. Δηλαδή να έχουν ένα συγκεκριμένο πάχος. Πολλοί λοιπόν οδηγοί κρατάνε τα λάστιχα των αυτοκινήτων ώσπου να γίνουν «καθρέφτες», τελείως φθαρμένα και επάνω στο χιόνι πατινάρουν τα αυτοκίνητα και δεν ελέγχονται», τόνισε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Open.

«Αυτά τα αυτοκίνητα υποθέτω οτι ήταν το κύριο πρόβλημα που προκλήθηκε αυτό το χάος. Εκτιμώ οτι είχαν φθαρμένα λάστιχα, κατά παράβαση του ΚΟΚ. Πριν λοιπόν αποζημιώσουμε αυτούς που προκάλεσαν το πρόβλημα, θα πρέπει να ελεγχθεί κατά πόσςο τήρησαν τον νόμο και αν τον έχουν παραβεί το νόμο όχι μόνο δεν πρέπει να αποζημιωθούν αλλα θα πρέπει να αποζημιώσουν. Ειναι παράβαση του ΚΟΚ οταν έχεις φθαρμένα λάστιχα», είπε ο Στέφανος Μάνος.

Χθες ο πρώην υπουργός τοποθετήθηκε μέσω Facebook για το πώς θα μπορούσε να γίνει ο έλεγχος των ελαστικών:

«Επειδή με ρώτησαν πώς μπορεί πρακτικά να γίνει ο έλεγχος των ελαστικών, θυμίζω ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, ο κ. Πιερρακάκης ανακοίνωσε νέα εφαρμογή με την οποία εντοπίζονται τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Τα ΚΤΕΟ ελέγχουν μεταξύ άλλων την κατάσταση των ελαστικών και διατηρούν τις πληροφορίες κάθε αυτοκινήτου για τρία χρόνια τουλάχιστον.

Η δική μου υπόθεση είναι ότι οι νταλίκες που δίπλωσαν στην Αττική Οδό και η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που ακινητοποιήθηκαν είχαν φθαρμένα ελαστικά.

Με την εφαρμογή του κ. Πιερρακάκη είναι εύκολος ο έλεγχος. Τα αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν στην Αττική Οδό και θα αποζημιωθούν με απόφαση του πρωθυπουργού με 2.000 ευρώ είχαν περάσει ΚΤΕΟ;

Και αν ναι, το ΚΤΕΟ είχε συστήσει αντικατάσταση ελαστικών; Και αν πάλι ναι, αντικαταστάθηκαν; Διότι αν το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ και δεν είχε αντικαταστήσει φθαρμένα ελαστικά παρά τη σχετική υπόδειξη, τότε δεν πρέπει να λάβει αποζημίωση 2.000 ευρώ αλλά ενδεχομένως να πληρώσει αποζημίωση για όσα προβλήματα προκάλεσε στους άλλους».




Ακολουθήστε τον www.oparlapipas.gr στο (facebook) και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις