Η Bridgestone έχει εφεύρει μια μορφή ελαστικού που χρησιμοποιεί μία «φανταχτερή» θερμοπλαστική ρητίνη ως μια εσωτερική δομή υποστήριξης αντί για αέρα.
Δηλαδή, αντί να είναι γεμάτο με αέρα τα ελαστικά θα έχουν σταθερές ακτίνες για να υποστηρίζουν το βάρος του εκάστοτε οχήματος, που σημαίνει τέλος στα τρυπήματα, στα σκασμένα λάστιχα και στους ελέγχους για σωστή πίεση ελαστικών.
Ο σχεδιασμός χρειάζεται κάποιες μικροαλλαγές ώστε να αποφευχθεί η προσκόλληση ξένων σωμάτων ανάμεσα στις ακτίνες, ωστόσο η όλη ιδέα σίγουρα θα χαροποιήσει αρκετούς, ειδικά όσους έχουν ξεμείνει σε καμιά ερημιά περιμένοντας την οδική βοήθεια, σε περίπτωση που δεν είχαν ρεζέρβα και φυσικά όλους όσους χρειάστηκαν ώρες μέχρι να καταφέρουν να αλλάξουν λάστιχο.
Προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ελπίζουμε τουλάχιστον να κάνουν την εμφάνισή τους στο άμεσο μέλλον.
sporty-blogger.blogspot.com
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Οικογενειακή μπίζνα είχε στήσει ο αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης στην Κρήτη, που πιάστηκε στη «φάκα» του ελληνικού FBI για το «πάρτι» ...
-
Ο Πίτερ Γκριν (Peter Greene) , ο ηθοποιός που έγινε γνωστός ενσαρκώνοντας επιτυχημένα ρόλους κακών και εγκληματιών —με πιο χαρακτηριστι...
-
Δραματική εξέλιξη πήρε η υπόθεση του ξυλοδαρμού ορθοπαιδικού γιατρού από 45χρονο ασθενή - μποξέρ στο νοσοκομείο του Αιγίου, καθώς ο ασθενής...
-
Όσο κι αν προσπαθήσει κανείς να το δει ψύχραιμα, υπάρχει ένα σημείο όπου η λογική σταματά να συνεργάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου