Μια 58χρονη γυναίκα από τη Σιγκαπούρη έζησε στην τουαλέτα της για πάνω από δύο χρόνια... πριν να αναγκαστεί να υποβληθεί σε θεραπεία.
Ένιωθε ότι κάποιος την κρατούσε εκεί και δεν την άφηνε να φύγει από την τουαλέτα.
Πολύ δικαιολογημένο αν σκεφτούμε ότι η γυναίκα έπασχε από κατάθλιψη για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με τον 64χρονο σύζυγό της, Ong Kean On, η γυναίκα δεν είχε αφήσει στην τουαλέτα από τις 25 Μαΐου 2009. Έτρωγε, έπινε και κοιμόταν στην τουαλέτα από τότε.
Ισχυριζόταν πως υπήρχε κάποιος που της πετούσε πέτρες, και πως νερό -από κάπου- έσταζε πάνω της. Πριν από λίγες ημέρες, ο Ong κατάφερε επιτυχώς να βγάλει τη γυναίκα του έξω από την τουαλέτα με τη βοήθεια προσωπικού ασθενοφόρου και της αστυνομίας.
Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας για να λάβει θεραπεία, και όταν αυτή τελείωσε επέστρεψε σπίτι της. Η κατάστασή της φαίνεται πλέον πως είναι σταθερή και δεν έχει επιστρέψει στην τουαλέτα από τότε που γύρισε σπίτι.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου