Σχόλιο Αφύπνισης Συνείδησης: αφού διαβάσετε το άρθρο και εφόσον γνωρίζετε πως η επιστήμη έχει πλήρη επίγνωση της επίδρασης των χρωμάτων στον εγκέφαλο, φανταστείτε τι παιχνίδι παίζεται από τις διαφημιστικές εταιρίες και πως σας χρησιμοποιούν για να πουλήσουν τα προϊόντα τους...
Το χρώμα που κάνει την διάφορα και έχει την πιο άμεση επίδραση στον εγκέφαλο αλλά και στα συναισθήματα σας είναι το κόκκινο! Μαζί με το άσπρο κάνουν έναν ακαταμάχητο συνδυασμό! Από τα εμβλήματα των ομάδων μέχρι την κόκα κόλα, την ΙΟΝ αμυγδάλου, την vodafone, τον ''άγιο'' Βασίλη...ακόμα και την γυναίκα με τα κόκκινα στο Matrix!
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Science Illustrated και έγινε στο Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολούμπια στο Βανκούβερ, με επικεφαλή της ερευνητικής ομάδας τον Rui Zhou, τα χρώματα έχουν την ιδιότητα να επιδρούν στην σκέψη των ανθρώπων, επηρεάζοντας την λειτουργία του εγκεφάλου, γεγονός που οφείλεται περισσότερο σε πολιτισμικούς παρά σε έμφυτους παράγοντες. Με βάση αυτή τη βασική ιδέα Καναδοί ψυχολόγοι του μάρκετινγκ πραγματοποίησαν μία έρευνα, χρησιμοποιώντας 600 φοιτητές πανεπιστημίου, οι οποίοι υπεβλήθησαν σε νοητικά τεστ σε μια οθόνη υπολογιστή με μπλε, κόκκινο ή άσπρο φόντο αντίστοιχα.
Η έρευνα αυτή απέδειξε πως το κόκκινο χρώμα εφιστά και βελτιώνει την προσοχή στη λεπτομέρεια, γεγονός που αποδεικνύει και το λόγο που κάποιες πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και κυρίως τα σήματα “STOP”, τα ασθενοφόρα, και γενικότερα ότι μπορεί να συσχετιστεί με επείγουσες καταστάσεις και με κίνδυνο περιέχουν και αποτελούνται κατά κύριο λόγο από κόκκινο. Από την άλλη μεριά το μπλε ενισχύει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, και αυτό γιατί ο κόσμος το συνδέει “με τον ωκεανό, τον ουρανό, την ελευθερία και τη γαλήνη”.
Τέλος, τα πορίσματα αυτά, σύμφωνα με τους ερευνητές αυτούς μπορούν να έχουν εφαρμογή στη διαφήμιση, την προώθηση προϊόντων και τη σήμανση χώρων και συσκευασιών.
http://www.otherside.gr
ΠΗΓΗ
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Οικογενειακή μπίζνα είχε στήσει ο αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης στην Κρήτη, που πιάστηκε στη «φάκα» του ελληνικού FBI για το «πάρτι» ...
-
Όσο κι αν προσπαθήσει κανείς να το δει ψύχραιμα, υπάρχει ένα σημείο όπου η λογική σταματά να συνεργάζεται.
-
Ο σύζυγος κάθεται στον καναπέ στο σαλόνι κάνοντας συνεχώς ζάπινγκ ανάμεσα σε δυο κανάλια όταν από το βάθος ακούγεται η φωνή της συζύγου:
-
Ο άτυχος άνδρας, κάτοικος Καμαρών Αιγιαλείας, αισθάνθηκε ξαφνικά έντονη αδιαθεσία και
-
Αυτοψία στο χώρο της εγκατάστασης των επτά πρώτων «έξυπνων» καμερών παρακολούθησης κυκλοφορίας, στη συμβολή των Λεωφόρων Ποσειδώνος και Αλ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου