Δεκάδες φοιτητές που διαμένουν, σε άθλιες συνθήκες, στη Φοιτητική Εστία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας, η οποία βρίσκεται στην οδό Ι. Δροσοπούλου, έμειναν σήμερα και χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα!
Σύμφωνα με ανακοίνωσή τους «οι φοιτητές που στεγαζόμαστε στις Φοιτητικές Εστίες στην οδό Δροσοπούλου, μείναμε έκπληκτοι όταν από το πρωί καταλάβαμε ότι δεν υπάρχει σε κανένα χώρο της Εστίας ρεύμα! Μάλιστα, μας «ενημέρωνε» ένα χαρτί τοιχοκολλημένο στην είσοδο του χώρου ότι η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα, αφού δεν είχε η διευθύντρια πληρώσει επί έναν χρόνο»!
Οι φοιτητές διαμαρτύρονται δικαίως τόσο για τις καταστροφές που υπέστησαν ακόμη και σε τρόφιμα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι την περίοδο αυτή τα παιδιά διαβάζουν αφού βρίσκονται σε περίοδο εξετάσεων.
Η ίδια ανακοίνωση αναφέρει επίσης: «Δεν φτάνει που εδώ και τόσο καιρό επικρατούν άθλιες συνθήκες μέσα στους χώρους που στεγαζόμαστε, δεν φτάνει που τόσο καιρό συζητάνε πως θα καταφέρουν να βγάζουν κέρδος από τις Εστίες, βάζοντας ενοίκια, πετώντας έξω φοιτητές που δεν θα πληρώνουν, τώρα έχουν το θράσος να αφήνουν στο έλεος τους 70 φοιτητές της Εστίας, που μάλιστα είδαν ό,τι τρόφιμα είχαν να καταστρέφονται, μιας και χρειάζονται ψύξη, ενώ πρέπει να μετακομίσουν άμεσα κάπου ώστε να μπορούν να διαβάζουν, μιας και βρίσκονται εν καιρώ εξεταστικής».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου