Ο κ. Παπαδήμος φοβάται τις αντιδράσεις του λαού ή συμβαίνει κάτι άλλο;
Δεν συνηθίζω να παρακολουθώ τηλεόραση. Ενημερώνομαι πολύ καλύτερα από το διαδίκτυο.
Όμως αυτές τις μέρες των εορτών έριχνα και καμιά ματιά στις ειδήσεις.
Και αφού είδα τον Πρόεδρο χθες να αποδοκιμάζεται από το λαό μια σκέψη ήρθε στο μυαλό μου:
Αλήθεια πού ήταν ο πρωθυπουργός μας;
Γιόρτασε τα Θεοφάνεια σε κάποια ορθόδοξη εκκλησία;
Γιατί αυτό δεν το είδα στις ειδήσεις;
Ούτε τα Χριστούγεννα απ΄ότι θυμάμαι δεν άκουσα κάτι παρόμοιο.
Αλλά σήμερα, πού βρίσκεται ο “σωτήρας” μας, σκέφτηκα και ψάχνοντας στο διαδίκτυο διαβάζω: “Σε διεθνές συνέδριο με θέμα «Νέος κόσμος, νέος καπιταλισμός» που πραγματοποιείται στο Παρίσι, θα μιλήσει ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος”.
Δηλαδή χθες δεν προλάβαινε να εκκλησιαστεί και μετά να φύγει ο δημοφιλέστατος κατά τις γνωστές δημοσκοπήσεις;
Δε θυμάμαι ποτέ άλλοτε ο Πρωθυπουργός της χώρας να μην εκκλησιάζεται τέτοιες άγιες μέρες!
Να φοβάται άραγε τις αποδοκιμασίες εναντίον του ή συμβαίνει κάτι άλλο;
Δαναός
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ-ΤΣΑΦΟ-ΣΤΑΣΣΗ !! Για αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε...
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!!!! ΠΟΣΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου