Να επικοινωνούν με τη ΓΕΝΟΠ καλεί τους καταναλωτές που κινδυνεύουν με διακοπή ρεύματος ή στις κατοικίες των οποίων έχει ήδη διακοπεί ηλεκτροδότηση το μεγαλύτερο συνδικάτο εργαζομένων της ΔΕΗ.
Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ προειδοποιεί επίσης «με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν θα ανεχτεί να πιεστεί ή ακόμα χειρότερα να απειληθεί τεχνίτης που θα αρνηθεί να εκτελέσει εντολή διακοπής ρεύματος (λογαριασμών που περιλαμβάνουν το χαράτσι) σε σπίτια φτωχών και ανέργων συνανθρώπων μας».
Παράλληλα, καλεί την κυβέρνηση «να απαλλάξει τη ΔΕΗ και τους καταναλωτές από το χαράτσι και τον εκβιασμό που τους ασκείται» και δηλώνει ότι θα συνεχίσει τον αγώνα μέχρι το τέλος, που είναι «να φύγει το χαράτσι από τους λογαριασμούς γιατί το ηλεκτρικό ρεύμα είναι κοινωνικό αγαθό και δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως μοχλός εκβιασμού της κοινωνίας».
Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ υποστηρίζει πως οι απλήρωτοι λογαριασμοί ρεύματος -επιβαρυμένοι με το Ειδικό Τέλος Ακινήτων- για τους οποίους έχει παρέλθει η προθεσμία των 80 ημερών έχουν ξεπεράσει τους 500.000.
Τέλος, η ΓΕΝΟΠ υποστήριξε στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ότι το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να αυξήσει σε 120 από 80 ημέρες την προθεσμία για την έκδοση εντολής διακοπής.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου