Κλείνει ο ξενώνας αστέγων Ι. Ν. Αγίων Ασωμάτων.
Σήμερα περνούσα από έναν από τους Ξενώνες υποδοχής αστέγων και συγκεκριμένα αυτόν:
Ι. Ν. Αγίων Ασωμάτων. Γρανικού 24, Θησείο. Τηλ.: 210 5224310.
Έξω από τη πόρτα μίλησα με έναν Κύριο που μου είπε αρκετά θλιμμένος ότι σε 4-5 μέρες ο ξενώνας αυτός θα κλείσει και 40 (Σαράντα) περίπου άτομα θα αναγκαστούν να βρουν αλλού καταφύγιο.
Από ότι κατάλαβα, το κτίριο αυτό μισθώνεται από την εκκλησιά και ο ενορίτης δεν έχει πλέον να πληρώσει το ενοίκιο. ΜΠΟΥΡΔΕΣ !
Τόσα κτίρια εγκαταλελειμμένα, παρατημένα και άχρηστα.
Φτάνει πια αυτό το αίσχος της φιλανθρωπίας. Φτάνει πια με αυτό το καραγκιοζιλίκι του κάθε κρατικού ή εκκλησιαστικού Νταβατζή !!
Δεν ελεώ κανέναν, διεκδικώ εκείνο που οφείλει να παρέχει μια ελεύθερη και ευνομούμενη κοινωνία στους πολίτες της, ανεξάρτητου εθνικότητας ή τάξεως.
Τα μόνιμα και ασφαλή καταλύματα αποτελούν πολιτικό δικαίωμα όλων των άστεγων ανθρώπων. Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.
Υ.Γ. Αν διαθέτετε διαφορετικές πληροφορίες σχετικά με το θέμα, είναι καλοδεχούμενες.
Από το φιλικό Blog του Χαζούλη
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου