Σε ενωτικό κλίμα και με κύριο θέμα συζήτησης τη συγκρότηση του ψηφοδελτίου για τις επικείμενες εκλογές, ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης η σύσκεψη του ΠΑΣΟΚ Κορινθίας στην κεντρική σπηλιά του κόμματος στην περιοχή Παναγία Γιουρούτσι πάνω από το Βέλο.
Με επικεφαλής τον γραμματέα της Ν.Ε ΠΑΣΟΚ νομού Κορινθίας Νίκο Πετρόπουλο και με την παρουσία των βουλευτών του νομού ξεκίνησαν οι διαδικασίες συγκρότησης του ψηφοδελτίου εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή τους για τον νέο χώρο που γίνονται πλέον οι μαζώξεις των πασοκων βουλευτών του νομού αφού κάθε προσπάθεια για φανερή κοσμική μάζωξη κινδυνεύει να φέρει γιαούρτια αυγά και τελευταία αλεύρι, δηλαδή αυτό που σήμερα εμείς λέμε "μηχανισμό εξισορρόπησης της χαμηλής απόδοσης των κοινοβουλευτικών εργασιών".
Έντονος προβληματισμός υπήρξε και για το ειδικό τέλος όχι όμως της ΔΕΗ αλλά το δικό τους (που έρχεται σύντομα).
Τα τοπικά όργανα του ΠΑΣΟΚ (τρομπόνια κυρίως) ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον επόμενο μήνα όπου θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις με στόχο την πλήρη διάλυση της χώρας και το ολοκληρωτικό ξεπούλημά της.
Ο δαιμόνιος ρεπόρτερ μας ήταν εκεί στη σπηλιά και σας μεταφέρει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το κλίμα από την συνάντηση.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου