Σε συγκέντρωση έξω από τα κεντρικά γραφεία της ΝΔ καλούν για σήμερα το βράδυ τους ψηφοφόρους του κόμματος, οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση Σαμαρά να υπερψηφίσει το νέο Μνημόνιο.
Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση τους Κόντρα στην υποτιθέμενη συμφωνία… Που ήδη κατήγγειλε ο ένας από τους συμβαλλόμενους! Συστρατευόμαστε εμείς τα στελέχη και οι φίλοι της ΔΑΚΕ… Σταθεροί
στις πάγιες αντιμνημονιακές θέσεις μας! Διαισθανόμενοι ότι έχουμε ΙΕΡΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να πολεμήσουμε τις δυνάμεις που θέλουν να «χαρίσουν» στον Ελληνικό Λαό φτώχεια και εξαθλίωση… Έχοντας παράλληλα και την πεποίθηση ότι ο Πρόεδρος του κόμματος ασφυκτιά από τις πιέσεις των «απέναντι» δυνάμεων!
KΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ!
Για να δώσουμε τη μάχη ενάντια στη φτώχεια και την εξαθλίωση. Τη μάχη για τις ζωές μας! Τη μάχη για τη δικιά μας και τις επόμενες γενιές".
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου