Αυγά πετούν αυτή την ώρα συμμετέχοντες στην πορεία που βρίσκεται έξω από τα γραφεία της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ προς το κομματικό κατάστημα. πηγη
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
είπε...
ξυλωστε την ταμπελα η το φωτακη του μπουρδελου που ΤΣΑΤΣΟΚ..ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ..ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ..Αυτο που θα καταφερεται ειναι να χωριστουμε σε ομαδες και να αρχισουμε τις επισκεψεις στα σπιτια σας..στα παιδια σας στι μετρεσες σας και στα μπασταρδα..που αραδιαζετε και τα πληρωνει ο ελληνας πολιτης..
1 σχόλιο:
ξυλωστε την ταμπελα η το φωτακη του μπουρδελου που ΤΣΑΤΣΟΚ..ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ..ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ..Αυτο που θα καταφερεται ειναι να χωριστουμε σε ομαδες και να αρχισουμε τις επισκεψεις στα σπιτια σας..στα παιδια σας στι μετρεσες σας και στα μπασταρδα..που αραδιαζετε και τα πληρωνει ο ελληνας πολιτης..
Δημοσίευση σχολίου