Δύο χρόνια τώρα βλέπουμε το ΠΑΣΟΚ να βάζει το ένα καρφί μετά το άλλο στο σώμα του άμοιρου Έλληνα με την γνωστή καραμέλα... «Την κατάσταση που δημιούργησε η ΝΔ προσπαθώ να διορθώσω» και φυσικά το «Ή αυτό ή Χρεοκοπούμε».
Ήρθε κάποια στιγμή και η ώρα να μας δείξετε τι εστί αυτή η περιβόητη διαπραγμάτευση που φωνάζετε δύο χρόνια τώρα. Και εκεί που ελπίζαμε σε ένα ηρωικό «όχι» ή σε ένα «Μάγκες ξεχάστε αυτά που ξέρατε και πάμε από το Μηδέν» σας είδαμε να κάνετε το απίστευτο! Βάλατε και εσείς με την σειρά σας το καρφί σας, και το δικαιολογήσατε με τις ΙΔΙΕΣ, ΗΛΙΘΙΕΣ, ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ που χρησιμοποιεί το ΠΑΣΟΚ τα τελευταία 2 χρόνια.
Για ακόμα μια φορά φταίνε οι Άλλοι, για ακόμα μία φορά δεν γίνεται αλλιώς.
Οχι ότι θα χάσετε τον ύπνο σας απλά προς ενημέρωση σας κρατιέμαι με νύχια και με δόντια τα τελευταία δύο χρόνια και το ΔΙΚΟ ΣΑΣ καρφί θα είναι και η χαριστική βολή.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου