Δε πρόκειται για κάποιο κακόγουστο αστείο! Είναι, όντως πραγματικότητα!
Επικαλούμενοι το πρώην άρθρο 114 και νυν 120 του Συντάγματος οι αστυνομικοί, η ΠΟΑΣΥ για την ακρίβεια, επικήρυξε την Τρόικα.
Με βάση το άρθρο για την τήρηση της νομιμότητας στη χώρα οι αστυνομικοί επικήρυξαν την τριάδα-μέγγενη της χώρας στη λογική ότι υποσκάπτει την κοινή ειρήνη και ασφάλεια.
Μάλιστα θα καταβληθεί συμβολική αμοιβή 1 ευρώ για καθέναν από τους προσαχθέντες…
Οι αστυνομικοί θα πάνε να διαμαρτυρηθούν τόσο στα μέρη όπου διαμένουν οι Τροϊκανοί, όσο και στα γραφεία της Ε.Ε. αλλά και στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Παράλληλα πάρθηκε απόφαση και θα ενημερωθούν σχετικά οι αστυνομικοί για λευκή απεργία σε ότι αφορά στα μη αστυνομικά καθήκοντά τους
Διαβάστε τι αναφέρουν στην επιστολή τους οι αστυνομικοί:
“Σας προειδοποιούμε ως νόμιμοι εκπρόσωποι των Ελλήνων αστυνομικών ότι θα απαιτήσουμε να εκδοθούν άμεσα τα εκ του νόμου προβλεπόμενα εντάλματα σύλληψής σας για σωρεία παραβάσεων της κείμενης νομοθεσίας με την αυτόφορη διαδικασία σύμφωνα με ειδικές διατάξεις … για εκβίαση, συγκεκαλυμμένη προώθηση κατάργησης ή συρρίκνωσης του δημοκρατικού μας πολιτεύματος και της εθνικής κυριαρχίας ή προσβολή άλλων ουσιωδών εννόμων αγαθών του ελληνικού λαού.”
Βγείτε όλοι στους δρόμους να τους βρούμε και να τους κλείσουμε στα μπουντρούμια… Wanted!
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου