Απίστευτη πρόκληση στην Ελλάδα του 2012 συνιστά η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής να δαπανήσει το ποσό των 18.500 ευρώ για να μάθουν στο γραφείο Τύπου του υπουργείου να χειρίζονται το twitter, το you tube και άλλα social media
Υπό τον πομπώδη τίτλο «Αξιολόγηση διαδικτυακών εφαρμογών ΥΠΕΚΑ για...
ενημέρωση των πολιτών» οι υφιστάμενοι του κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου ανέθεσαν χωρίς διαγωνισμό -από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων- στην εταιρεία Communication Effect Α.Ε. την εκτέλεση του έργου της αναβάθμισης της παρουσίας του υπουργείου σε: you tube, twitter, Frickr και Slideshare.
Οπως αποδεικνύεται από την απόφαση του υπουργείου το έργο αυτό αποτελεί τεράστια πολυτέλεια και είναι από αυτά που η εκτέλεσή τους στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτεί παρά ένα και μόνο επαρκώς καταρτισμένο προγραμματιστή.
ΠΗΓΗ
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Οικογενειακή μπίζνα είχε στήσει ο αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης στην Κρήτη, που πιάστηκε στη «φάκα» του ελληνικού FBI για το «πάρτι» ...
-
Ο Πίτερ Γκριν (Peter Greene) , ο ηθοποιός που έγινε γνωστός ενσαρκώνοντας επιτυχημένα ρόλους κακών και εγκληματιών —με πιο χαρακτηριστι...
-
Δραματική εξέλιξη πήρε η υπόθεση του ξυλοδαρμού ορθοπαιδικού γιατρού από 45χρονο ασθενή - μποξέρ στο νοσοκομείο του Αιγίου, καθώς ο ασθενής...
-
Όσο κι αν προσπαθήσει κανείς να το δει ψύχραιμα, υπάρχει ένα σημείο όπου η λογική σταματά να συνεργάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου