Εκτελέστηκαν σήμερα, Πέμπτη, τρεις άνθρωποι οι οποίοι είχαν καταδικαστεί στην εσχάτη των ποινών στην Ιαπωνία, σύμφωνα με τα...
ιαπωνικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, Jiji και Kyodο.
Πρόκειται για τις πρώτες εκτελέσεις στη «χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου» από τον Ιούλιο του 2010. Το υπουργείο Δικαιοσύνης, το οποίο πρέπει να δίνει την έγκρισή του πριν από οποιαδήποτε εκτέλεση, δεν είχε δώσει τέτοια εντολή εδώ και 20 μήνες.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο εκπρόσωπός του υπουργείου εξήγησε πως θα δοθεί συνέντευξη Τύπου το μεσημέρι στο Τόκιο.
Χωρίς να έχει ανακοινώσει επισήμως ένα μορατόριουμ, η υπό το Δημοκρατικό Κόμμα της Ιαπωνίας κυβέρνηση, δεν είχε δώσει εντολή για καμία εκτέλεση από τις 28 Ιουλίου του 2010, ημέρα κατά την οποία δυο άνθρωποι οδηγήθηκαν στην αγχόνη για πρώτη φορά από την άνοδο του κόμματος αυτού στη εξουσία, τον Σεπτέμβριο του 2009.
Πριν κερδίσει τις βουλευτικές εκλογές του Αυγούστου του 2009, το Δημοκρατικό Κόμμα της Ιαπωνίας είχε υποσχεθεί ότι θα ανοίξει συζήτηση για τη θανατική ποινή, κάτι που ωστόσο δεν έγινε ποτέ.
Η Ιαπωνία είναι η μόνη αναπτυγμένη χώρα, εκτός από τις Η.Π.Α., που εφαρμόζει τη θανατική ποινή, συνήθως για άτομα που έχουν καταδικαστεί για πολλαπλές ανθρωποκτονίες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου