Πρόκειται για τον αθλητή Γιάννη Σαββίδη, ο οποίος σήκωσε το πανό σχετικά με το νόμο περί ευθύνης υπουργών, στο πλαίσιο του 7ου μαραθωνίου ''Μέγας Αλέξανδρος''....
Λίγο πριν φτάσει στη γραμμή τερματισμού, η σύζυγός του, του έδωσε το πανό και εκείνος πριν τερματήσει, το σήκωσε, δείχνοντάς το σε όλο τον κόσμο που βρισκόταν εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου