Μηνυτήρια αναφορά κατέθεσαν η Ομοσπονδία Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Κορινθίας, το Επιμελητήριο Κορινθίας, και η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου και Νοτιοδυτικής Ελλάδος κατά παντός υπευθύνου για την μετατροπή του 6ου Συντάγματος Πεζικού σε κέντρο φιλοξενίας παράνομων μεταναστών, στην Εισαγγελία Κορίνθου.
Kαταγγέλλουν τη...
μη τήρηση της νομιμότητας σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του χώρου ως κέντρο φιλοξενίας παράνομων μεταναστών και αναφέρουν ότι σύμφωνα με το νόμο δεν μπορεί να μετατραπεί στρατόπεδο σε κέντρο φιλοξενίας, ούτε επιτρέπεται παράλληλη χρήση.
Σημειώνουν την παραβίαση της υγειονομικής νομοθεσίας, η οποία προβλέπει ότι εντός των κέντρων αυτών πρέπει να λειτουργεί γραφείο ιατρικού ελέγχου που θα παρέχει πρωτοβάθμια υγειονομική περίθαλψη και προσθέτουν ότι γίνεται παραβίαση και περιβαλλοντικών διατάξεων, αφού ο νόμος προβλέπει πως για την λειτουργία κέντρων φιλοξενίας παράνομων μεταναστών απαιτείται έγκριση περιβαλλοντικών όρων που δεν διαθέτει το 6ο Σύνταγμα πεζικού στην Κόρινθο.
24gr.blogspot.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου