Χωρίς μονάδα μεταμόσχευσης ήπατος παραμένει η Αθήνα -και ως εκ τούτου ολόκληρη η κεντρική και νότια Ελλάδα- εδώ και τρία χρόνια με αποτέλεσμα να παρέμβει ο Συνήγορος του Πολίτη ζητ΄ντας με έκθεσή του από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων θετική γνωμοδότηση για την επαναλειτουργία μονάδας που υπήρχε προ τριετίας.
Μετά το λουκέτο που έβαλε λόγω.....
έλλειψης γιατρών η μονάδα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο "Λαϊκό", το αποτέλεσμα είναι ο ενήλικες ασθενείς να "στοιβάζονται" στη λίστα αναμονής του Ιπποκρατείου Θεσσαλονίκης, ενώ τα βρέφη και τα παιδιά πρέπει υποχρεωτικά να μεταβαίνουν στο εξωτερικό στοιχίζοντας στο ελληνικό κράτος 15 εκατ. ευρώ ετησίως!
Αυτή τη στιγμή, 116 άνθρωποι περιμένουν με αγωνία να έρθει η σειρά τους για μεταμόσχευση ήπατος στη χώρα μας, την ώρα που για το 2012 έχουν γίνει στη Θεσσαλονίκη 34 τέτοιες μεταμοσχεύσεις και το 2011 είχαν γίνει συνολικά 41.
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
Η αποχώρηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη από τη συναυλία προς τιμήν του Σταύρου Ξαρχάκου στον προαύλιο χώρο της Βουλής προκάλεσε έν...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου